ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ik wil graag weten of dat met downloads te maken heeft. Zijn er op die site downloads te vinden, ja of nee? En ZooZa heeft ook een pagina laten zien, waarvan hij een paar downloads wil weten:
Je moet wat naar beneden scrollen en dan kun je ze vinden. Het probleem is dat ik de genen die hij wil weten niet weet (behalve de kameel) en de andere wel. Deze dieren wil hij weten:
Quote (ZooZa)
de zwarte vogel(volgens mij een hokko) sneeuwluipaard nevelpanter de mara (als je het weet geld die hier boven niet meer) lama kameel en die vos
Kan je me helpen? Of weet je iemand anders die goed Frans kan, en de pagina een beetje kan vertalen
Weet iemand nog wat mooie zoutwatervissen (niet Awsome Reefs, die heb ik al)? ze hoeven zich niet per se kunnen voortplanten. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
weet iemand waar ik ergens boerderij dieren en spullen kan downloaden zoals:paarden,koeien,schapen,... en nog wat hekken of boomstammen, alle hulp is welkom!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Tinetjeee@ Je kunt op de WDDU site volgensmij een pack downloaden met schapen, geiten, en lama's downloaden. Op Zeta Desing staat een pack met 5 á 6 boomstammen, op NS (Notheren Skies) Heeft Dm een pack met 1 soort boomstam. Hekken kan je overal wel downloaden.
tinetjeee, ook op ZTWdwnloads staat een varken en de british white koe.
weet iemand trouwens nog zoutwatervissen (niet awesome reefs) ? als ze zich niet kunnen voortplanten maakt dat niets uit! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!