Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
jesse2000
Datum: Zaterdag, 08 Okt 2011, 12:07 | Bericht # 2001
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ZooM, In een pack van aves zitten twee soort papegaaien die is hier te downloaden http://zootycoonabc.de/include.php?path=download&contentid=2341 verder weet ik niet of er papegaaien te downloaden zijn. jesse
Bericht veranderd door: jesse2000 - Zaterdag, 08 Okt 2011, 12:08
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 08 Okt 2011, 13:29 | Bericht # 2002
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
@ ZooM , kijk is op northern sky's, downloads, packs, macawpack dat is een pack vol met papegaaien @ tinetjeee , je kan ook een heel mooi boerderij pack vinden op northern sky's, downloads, packs, word of imports part 3 gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ ZooM , kijk is op northern sky's, downloads, packs, macawpack dat is een pack vol met papegaaien @ tinetjeee , je kan ook een heel mooi boerderij pack vinden op northern sky's, downloads, packs, word of imports part 3 gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 08 Okt 2011 om 13:29
tinetjeee
Datum: Zaterdag, 08 Okt 2011, 13:36 | Bericht # 2003
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
dank je dinojos,carnotaurus,jesse2000 en real_thomas! ;d groetjes tinetjeee
Bericht dank je dinojos,carnotaurus,jesse2000 en real_thomas! ;d groetjes tinetjeee Bericht getypt door - tinetjeee Toegevoegd op 08 Okt 2011 om 13:36
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 08 Okt 2011, 20:19 | Bericht # 2004
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
ik zoek de zootegel waardoor er toch mensen in je zoo komen al heb je de ingang verwijderd gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht ik zoek de zootegel waardoor er toch mensen in je zoo komen al heb je de ingang verwijderd gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 08 Okt 2011 om 20:19
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 08 Okt 2011, 20:46 | Bericht # 2005
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
zooM: ook op BDU staan 2 papegaaien nog te downloaden. dit zijn de halsbandparkiet(ringnecked parrot) en de pennantparkiet (dwarfmacaw) binnenkort zouden er nog meer moeten uitkomen. weet iemand trouwens nog een paar mooie inheemse (dus Nederlandse) vogelsoorten te vinden?
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht zooM: ook op BDU staan 2 papegaaien nog te downloaden. dit zijn de halsbandparkiet(ringnecked parrot) en de pennantparkiet (dwarfmacaw) binnenkort zouden er nog meer moeten uitkomen. weet iemand trouwens nog een paar mooie inheemse (dus Nederlandse) vogelsoorten te vinden? Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 08 Okt 2011 om 20:46
krieke668
Datum: Zaterdag, 08 Okt 2011, 22:33 | Bericht # 2006
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
ik zoek de STEENuil en auto's( niet die jeep van zd) alvast bedankt (jaguar: dat was de kerkuil)
Bericht ik zoek de STEENuil en auto's( niet die jeep van zd) alvast bedankt (jaguar: dat was de kerkuil) Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 08 Okt 2011 om 22:33
wollykonijn
Datum: Maandag, 10 Okt 2011, 16:50 | Bericht # 2007
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
kan iemand mij zeggen waar je pet palooza kan downloaden
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht kan iemand mij zeggen waar je pet palooza kan downloaden Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 10 Okt 2011 om 16:50
dutchtimNL1
Datum: Woensdag, 12 Okt 2011, 07:30 | Bericht # 2008
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
hmm weet iemand waar ik een bus voor mijn jeepsafari kan downloaden? ik kwam ze tegen alleen ik heb het scherm per ongeluk weggeklikt. dutch
By dutchtimnl1 at 2011-11-07
Bericht hmm weet iemand waar ik een bus voor mijn jeepsafari kan downloaden? ik kwam ze tegen alleen ik heb het scherm per ongeluk weggeklikt. dutch Bericht getypt door - dutchtimNL1 Toegevoegd op 12 Okt 2011 om 07:30
Joshua
Datum: Woensdag, 12 Okt 2011, 18:38 | Bericht # 2009
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Krieke@ Je kan de steen uil op Tesara vinden, over de auto's gesproken die zijn er niet wollykonijn@ Ik denk op Envirion, ik weet niet zeker of wij het over het zelfde pack hebben :S dutchtimNL1@ Je kan een bus op Tesara downloaden, deze kan je overal in je game plaatsen zonder dat je een rij baan nodig hebt
Bericht Krieke@ Je kan de steen uil op Tesara vinden, over de auto's gesproken die zijn er niet wollykonijn@ Ik denk op Envirion, ik weet niet zeker of wij het over het zelfde pack hebben :S dutchtimNL1@ Je kan een bus op Tesara downloaden, deze kan je overal in je game plaatsen zonder dat je een rij baan nodig hebt Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 12 Okt 2011 om 18:38
nickdierengek
Datum: Woensdag, 12 Okt 2011, 19:20 | Bericht # 2010
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
hallo ik had een vraag waar kan ik deze basins muren kan downloaden(foto geleend van de topic van timo13) http://imageshack.us/photo/my-images/804/pic11f.jpg/ grt nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Woensdag, 12 Okt 2011, 19:25