ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
@ Iedereen, ik heb snowleo's rotsen van de kust al, en ik heb er vijf met zo'n blauwe rand er omheen. Ik zie vaak heel andere rotsen, dus ga ik er vanuit dat er meer is.
@ Niels, kun je miss. een screentje laten zien van die voiliere. De enige die ik van snowleo ken, is namelijk die op Northern Skies.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
( @ menno838, dat heet SPAM om het kort te houden, en dit wordt doorgegeven)
heeft er iemand een directe link naar de steenuil?? ps ik vraag dit nog een keer omdat ik de indruk heb dat ik daarnet niet op ok heb geklikt (hij zal dienen voor mijn ztao) volgens deoffieciele download lijst staat ie op zoohispania, maar hij staat op tesara of zo.... hoedanook ik vind hem niet
2
Curator
Menno838, dit slaat helemaal nergens op.
En krieke668, ik heb wel de oehoe en de sneeuwuil. De steenuil ben ik eerlijk gezegd nooit tegengekomen bij downloads, maar hij is er wel. Dus er is nog hoop
ik heb de slang gevonden en een soort salamander alleen ik kan nergens reptilia vinden zou iemand mij een link kunnen geven waar ik reptilia kan downloaden
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
in african mystic zit zeker een slang maar ik waat niet over het er twee zijn, die andere weet ik niet want dat zijn diet zo de soorten waar ik mij mee bezighou
in iered geval bestat er ook een reptielenpack, maar kan je geen lik geven watn dat is iets waar ik ben voorbij gescrolt, en k weet dus ook niet waar ie staat
2
Curator
Het is die van Zeta-Desings, alleen dan in een andere kleur. Degene op Zeta-Designs is bedacht door snowleo, dus vandaar dat deze van snowleo is. Ik denk niet dat deze kleur is uitgebracht, dus zul je het met de zwarte versie moeten doen. Hopelijk heb ik je geholpen zo? Als je iets anders weet hierover, dan hoor ik dat graag.
Weet iemand waar je deze vindt? dan heb ik het over de muren eromheen inzitten.Ik weet, het staat op Hispaña. Maar ik kan hem nergens vinden. Dus heeft iemand de link?
Dit vroeg jij een tijdje geleden, ik weet niet of je al weet waar het staat, maar ik heb het toch nog even opgezocht. Ik hoop dat je er wat aan hebt: