Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten.
Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten.
Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
McCamel
Datum: Zaterdag, 24 Sep 2011, 10:42 | Bericht # 1941   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

@ Iedereen, ik heb snowleo's rotsen van de kust al, en ik heb er vijf met zo'n blauwe rand er omheen. Ik zie vaak heel andere rotsen, dus ga ik er vanuit dat er meer is.

@ Niels, kun je miss. een screentje laten zien van die voiliere. De enige die ik van snowleo ken, is namelijk die op Northern Skies.

David ;)

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht@ Iedereen, ik heb snowleo's rotsen van de kust al, en ik heb er vijf met zo'n blauwe rand er omheen. Ik zie vaak heel andere rotsen, dus ga ik er vanuit dat er meer is.

@ Niels, kun je miss. een screentje laten zien van die voiliere. De enige die ik van snowleo ken, is namelijk die op Northern Skies.

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 24 Sep 2011 om 10:42
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 24 Sep 2011, 11:28 | Bericht # 1942   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

ik vraag het nog een keer weet iemand waar de mierenegel te vinden is

gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Berichtik vraag het nog een keer weet iemand waar de mierenegel te vinden is

gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 24 Sep 2011 om 11:28
menno838
Datum: Zondag, 25 Sep 2011, 14:21 | Bericht # 1943   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

@ guus001, h
ik weet waar je vlaggen kunt dowloaden
Bericht@ guus001, h
ik weet waar je vlaggen kunt dowloaden

Bericht getypt door - menno838
Toegevoegd op 25 Sep 2011 om 14:21
guus001
Datum: Zondag, 25 Sep 2011, 14:22 | Bericht # 1944   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

waar dan

Berichtwaar dan

Bericht getypt door - guus001
Toegevoegd op 25 Sep 2011 om 14:22
krieke668
Datum: Zondag, 25 Sep 2011, 14:57 | Bericht # 1945   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

( @ menno838, dat heet SPAM om het kort te houden, en dit wordt doorgegeven)

heeft er iemand een directe link naar de steenuil??
ps ik vraag dit nog een keer omdat ik de indruk heb dat ik daarnet niet op ok heb geklikt
(hij zal dienen voor mijn ztao)
volgens deoffieciele download lijst staat ie op zoohispania, maar hij staat op tesara of zo.... hoedanook ik vind hem niet

Bericht veranderd door: krieke668 - Zondag, 25 Sep 2011, 16:21
Bericht( @ menno838, dat heet SPAM om het kort te houden, en dit wordt doorgegeven)

heeft er iemand een directe link naar de steenuil??
ps ik vraag dit nog een keer omdat ik de indruk heb dat ik daarnet niet op ok heb geklikt
(hij zal dienen voor mijn ztao)
volgens deoffieciele download lijst staat ie op zoohispania, maar hij staat op tesara of zo.... hoedanook ik vind hem niet

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 25 Sep 2011 om 14:57
McCamel
Datum: Zondag, 25 Sep 2011, 15:50 | Bericht # 1946   
ZTSF Gegevens

Curator

Menno838, dit slaat helemaal nergens op.

En krieke668, ik heb wel de oehoe en de sneeuwuil. De steenuil ben ik eerlijk gezegd nooit tegengekomen bij downloads, maar hij is er wel. Dus er is nog hoop :p

David ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------

Ik heb hem gevonden: http://s4.zetaboards.com/Northern_Skies/topic/8988282/1/#new

Bericht veranderd door: J-aguaR - Zondag, 25 Sep 2011, 16:35
BerichtMenno838, dit slaat helemaal nergens op.

En krieke668, ik heb wel de oehoe en de sneeuwuil. De steenuil ben ik eerlijk gezegd nooit tegengekomen bij downloads, maar hij is er wel. Dus er is nog hoop :p

David ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------

Ik heb hem gevonden: http://s4.zetaboards.com/Northern_Skies/topic/8988282/1/#new

Toegevoegd op 25 Sep 2011 om 15:50
jesse2000
Datum: Zondag, 25 Sep 2011, 19:48 | Bericht # 1947   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

weet iemand waar ik een soort kameleon en een soort salamander en 2 soorten slangen kan vinden (maakt niet uit wat voor soort ) en en kaketoe.

jesse

ik heb de slang gevonden en een soort salamander alleen ik kan nergens reptilia vinden zou iemand mij een link kunnen geven waar ik reptilia kan downloaden

Bericht veranderd door: jesse2000 - Dinsdag, 27 Sep 2011, 16:01
Berichtweet iemand waar ik een soort kameleon en een soort salamander en 2 soorten slangen kan vinden (maakt niet uit wat voor soort ) en en kaketoe.

jesse

ik heb de slang gevonden en een soort salamander alleen ik kan nergens reptilia vinden zou iemand mij een link kunnen geven waar ik reptilia kan downloaden

Bericht getypt door - jesse2000
Toegevoegd op 25 Sep 2011 om 19:48
krieke668
Datum: Zondag, 25 Sep 2011, 20:00 | Bericht # 1948   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

in african mystic zit zeker een slang maar ik waat niet over het er twee zijn, die andere weet ik niet want dat zijn diet zo de soorten waar ik mij mee bezighou

in iered geval bestat er ook een reptielenpack, maar kan je geen lik geven watn dat is iets waar ik ben voorbij gescrolt, en k weet dus ook niet waar ie staat

^_^
Berichtin african mystic zit zeker een slang maar ik waat niet over het er twee zijn, die andere weet ik niet want dat zijn diet zo de soorten waar ik mij mee bezighou

in iered geval bestat er ook een reptielenpack, maar kan je geen lik geven watn dat is iets waar ik ben voorbij gescrolt, en k weet dus ook niet waar ie staat

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 25 Sep 2011 om 20:00
NielsG
Datum: Zondag, 25 Sep 2011, 20:20 | Bericht # 1949   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ J-aguaR, deze:

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb hem nodig voor Guchelaar zoo.

Bericht@ J-aguaR, deze:

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb hem nodig voor Guchelaar zoo.

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 25 Sep 2011 om 20:20
McCamel
Datum: Dinsdag, 27 Sep 2011, 17:06 | Bericht # 1950   
ZTSF Gegevens

Curator

Het is die van Zeta-Desings, alleen dan in een andere kleur. Degene op Zeta-Designs is bedacht door snowleo, dus vandaar dat deze van snowleo is. Ik denk niet dat deze kleur is uitgebracht, dus zul je het met de zwarte versie moeten doen. Hopelijk heb ik je geholpen zo? Als je iets anders weet hierover, dan hoor ik dat graag.

David ;)

Added (27 Sep 2011, 17:06)
---------------------------------------------
catfreako 17 Sep:

Weet iemand waar je deze vindt?
dan heb ik het over de muren eromheen inzitten.Ik weet, het staat op Hispaña.
Maar ik kan hem nergens vinden.
Dus heeft iemand de link?

Dit vroeg jij een tijdje geleden, ik weet niet of je al weet waar het staat, maar ik heb het toch nog even opgezocht.
Ik hoop dat je er wat aan hebt:

http://s4.zetaboards.com/Northern_Skies/topic/8985597/1/#new

BerichtHet is die van Zeta-Desings, alleen dan in een andere kleur. Degene op Zeta-Designs is bedacht door snowleo, dus vandaar dat deze van snowleo is. Ik denk niet dat deze kleur is uitgebracht, dus zul je het met de zwarte versie moeten doen. Hopelijk heb ik je geholpen zo? Als je iets anders weet hierover, dan hoor ik dat graag.

David ;)

Added (27 Sep 2011, 17:06)
---------------------------------------------
catfreako 17 Sep:

Weet iemand waar je deze vindt?
dan heb ik het over de muren eromheen inzitten.Ik weet, het staat op Hispaña.
Maar ik kan hem nergens vinden.
Dus heeft iemand de link?

Dit vroeg jij een tijdje geleden, ik weet niet of je al weet waar het staat, maar ik heb het toch nog even opgezocht.
Ik hoop dat je er wat aan hebt:

http://s4.zetaboards.com/Northern_Skies/topic/8985597/1/#new

Toegevoegd op 27 Sep 2011 om 17:06
Search:

Hosted by uCoz