Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
wollykonijn
Datum: Donderdag, 20 Okt 2011, 20:20 | Bericht # 2071
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
hier op northern Skies staan er volgens mij wel een paar ik weet het niet zeker
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Donderdag, 20 Okt 2011, 20:22
Bericht hier op northern Skies staan er volgens mij wel een paar ik weet het niet zeker Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 20 Okt 2011 om 20:20
ZooM
Datum: Donderdag, 20 Okt 2011, 20:41 | Bericht # 2072
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Weet iemand waar ik de bruinvis kan downloaden? Ik zoek ook nog steeds naar de hertenzwijn. Merijn
Bericht Weet iemand waar ik de bruinvis kan downloaden? Ik zoek ook nog steeds naar de hertenzwijn. Merijn Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 20 Okt 2011 om 20:41
Real_thomas
Datum: Donderdag, 20 Okt 2011, 21:55 | Bericht # 2073
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
@ ZooM , de bruinvis staat onder andere op ztw. @ wollykonijn , dat is precies wat ik zij @ jeffrey , ik heb gekeken maar hij staat er niet meer op gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ ZooM , de bruinvis staat onder andere op ztw. @ wollykonijn , dat is precies wat ik zij @ jeffrey , ik heb gekeken maar hij staat er niet meer op gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 20 Okt 2011 om 21:55
McCamel
Datum: Donderdag, 20 Okt 2011, 22:02 | Bericht # 2074
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Quote (Terdo )
@ wollykonijn, en @ David, Dat is geen gebouw Dat zijn gewoon bassinmuren met glazen daken die geloof ik op tesara staan (maar dat weet ik niet zeker)
Ik vind het leuk dat je bij mijn echte naam aanspreekt. Maar in ieder geval bedankt. Ik zal het nog even nakijken. David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Quote (Terdo )
@ wollykonijn, en @ David, Dat is geen gebouw Dat zijn gewoon bassinmuren met glazen daken die geloof ik op tesara staan (maar dat weet ik niet zeker)
Ik vind het leuk dat je bij mijn echte naam aanspreekt. Maar in ieder geval bedankt. Ik zal het nog even nakijken. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 20 Okt 2011 om 22:02
dutchtimNL1
Datum: Donderdag, 20 Okt 2011, 22:05 | Bericht # 2075
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ ZooM , er staat er hier gewoon een op ZTSF dit is de dalls bruinvis: ZTSF er staat er ook een op zootycoon.nl, dit is een indische bruinvis: hier (deze versie is van erry2000) er is ook een indische bruinvis van sophie: hier of op zootycoon abc hier ook is er een minder mooie, maar toch bruikbare gewone bruinvis: hier ook zit er een in het blue planet pack hier (al ben ik van mening dat deze door sophie gemaakt is) nu over het hertenzwijn (Baribusa): deze is nergens te vinden, heb je hem eerder op een plaatje/in een filmpje gezien? dutch
By dutchtimnl1 at 2011-11-07
Bericht @ ZooM , er staat er hier gewoon een op ZTSF dit is de dalls bruinvis: ZTSF er staat er ook een op zootycoon.nl, dit is een indische bruinvis: hier (deze versie is van erry2000) er is ook een indische bruinvis van sophie: hier of op zootycoon abc hier ook is er een minder mooie, maar toch bruikbare gewone bruinvis: hier ook zit er een in het blue planet pack hier (al ben ik van mening dat deze door sophie gemaakt is) nu over het hertenzwijn (Baribusa): deze is nergens te vinden, heb je hem eerder op een plaatje/in een filmpje gezien? dutch Bericht getypt door - dutchtimNL1 Toegevoegd op 20 Okt 2011 om 22:05
Joshua
Datum: Donderdag, 20 Okt 2011, 22:43 | Bericht # 2076
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
dutchtimNL1@ De Baribusa is wel degelijk te vinden Alleen niet op een Ned. forum, je kan hem vinden op Northeren Skies, ik herinner mij ook dat er 1tje op een Duitse site stond (ZTABC niet)
Bericht dutchtimNL1@ De Baribusa is wel degelijk te vinden Alleen niet op een Ned. forum, je kan hem vinden op Northeren Skies, ik herinner mij ook dat er 1tje op een Duitse site stond (ZTABC niet) Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 20 Okt 2011 om 22:43
guus001
Datum: Vrijdag, 21 Okt 2011, 12:04 | Bericht # 2077
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
kan je de onder water tunnel en een kip dowloaden
Bericht kan je de onder water tunnel en een kip dowloaden Bericht getypt door - guus001 Toegevoegd op 21 Okt 2011 om 12:04
NielsG
Datum: Vrijdag, 21 Okt 2011, 12:29 | Bericht # 2078
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ guus001 , onderwatertunnel nog niet, moet je nog even wachten. Maar de kip wel, een paar pagina's terug staat die.
Bericht @ guus001 , onderwatertunnel nog niet, moet je nog even wachten. Maar de kip wel, een paar pagina's terug staat die.Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 21 Okt 2011 om 12:29
dutchtimNL1
Datum: Vrijdag, 21 Okt 2011, 13:10 | Bericht # 2079
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ dinojos , oke, nou ik kon hem nergens vinden weet iemand een (giftige) spin te vinden?
By dutchtimnl1 at 2011-11-07
Bericht @ dinojos , oke, nou ik kon hem nergens vinden weet iemand een (giftige) spin te vinden?Bericht getypt door - dutchtimNL1 Toegevoegd op 21 Okt 2011 om 13:10
rietman
Datum: Vrijdag, 21 Okt 2011, 14:29 | Bericht # 2080
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
waar kan je bussen en vliegtuigen en dat soort dingen downloaden?
Bericht waar kan je bussen en vliegtuigen en dat soort dingen downloaden? Bericht getypt door - rietman Toegevoegd op 21 Okt 2011 om 14:29