ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
sorry David dat ik niet gereageerd heb mijn pc was stuk en toen heb ik het op de laptop geïnstaleerd ik zoek nu alleen nog naar de NevelPanter, de Zwarte vogel en de vos ik ga namelijk bezig met een grote voliere
hier op deze pagina staat hij NevelPanter en hier heb je de rode vos rode vos en die vogel weet ik niet precies Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 4 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
hehehe ik zeg niet dat een abienet niet genoeg is maar ik weet wel dat die abienets die ik aan vissen hep teveel is en aan vlinders ook en hoeveel pagina,s trug staat waar ik de kip kan dowloaden
Added (22 Okt 2011, 10:33) --------------------------------------------- @ dutchtimNL1, ik ben wat laat maar op norther skies staan packen met dingen volgens mij is 3 het pack met boederij gebouwen vogel verschrikerr en een kar
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
heeft iemand misschien dat pack van snowleo met die tralies voor me hij is niet meer te downloaden op zotycoon ABC. (graag pb sturen als je hem wel voor me hebt ) Always look on the bright side of life!