Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
carnotaurus
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 18:04 | Bericht # 2111
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
THijs: de auerhoen zit in het aves pakket, die op 2 sites te downloaden is: op Dinosaurmans projects en ZTABC, en aangezien DM's site volgens bij 'frozen' is, moet je op ZTABC, bij downloads, ZT2, Pack, daar zie je hem staan, het aves pack dus. weet iemand trouwens nog tropische vogels (geen papegaaien) te vinden, los of in een pack? En ik zoek nog iemand die een realistische amoerpanter weet te vinden?
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht THijs: de auerhoen zit in het aves pakket, die op 2 sites te downloaden is: op Dinosaurmans projects en ZTABC, en aangezien DM's site volgens bij 'frozen' is, moet je op ZTABC, bij downloads, ZT2, Pack, daar zie je hem staan, het aves pack dus. weet iemand trouwens nog tropische vogels (geen papegaaien) te vinden, los of in een pack? En ik zoek nog iemand die een realistische amoerpanter weet te vinden? Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 18:04
Real_thomas
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 18:19 | Bericht # 2112
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
@ carnotaurus , Allebei de dingen die jij vroeg staan op northern sky's Gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ carnotaurus , Allebei de dingen die jij vroeg staan op northern sky's Gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 18:19
ZooM
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 18:23 | Bericht # 2113
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ carnotaurus , In Aves zit ook de dubbele neushoorn vogel. En in het madagascar pack op ztw zit ook een Madagascar Zeearend. Het is dan wel geen echte tropische vogel, maar hij leeft wel in de tropen. Iedereen Weet iemand waar ik de beverrat kan downloaden. Ik heb hem namelijk nodig voor mijn Europese Dierenpark.
Bericht @ carnotaurus , In Aves zit ook de dubbele neushoorn vogel. En in het madagascar pack op ztw zit ook een Madagascar Zeearend. Het is dan wel geen echte tropische vogel, maar hij leeft wel in de tropen. Iedereen Weet iemand waar ik de beverrat kan downloaden. Ik heb hem namelijk nodig voor mijn Europese Dierenpark.Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 18:23
Real_thomas
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 18:35 | Bericht # 2114
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
@ ZooM , Op ztw Gr.thomas
Bericht @ ZooM , Op ztw Gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 18:35
ZooM
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 18:41 | Bericht # 2115
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ Real_thomas , dankje! Ze zijn best wel leuk! Merijn
Bericht @ Real_thomas , dankje! Ze zijn best wel leuk! MerijnBericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 18:41
jesse2000
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 19:01 | Bericht # 2116
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Waar kan ik wat meer koraal downloaden want anders gebruik ik steeds het zelfde in mijn aquarium. Jesse
Bericht Waar kan ik wat meer koraal downloaden want anders gebruik ik steeds het zelfde in mijn aquarium. Jesse Bericht getypt door - jesse2000 Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 19:01
Real_thomas
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 19:06 | Bericht # 2117
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
@ jesse2000 , op zeta desingns staat obsensial ocean, daar zit veel beplanting in gr.thomas
Bericht @ jesse2000 , op zeta desingns staat obsensial ocean, daar zit veel beplanting in gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 19:06
jesse2000
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 19:09 | Bericht # 2118
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Real_Thomas bedankt voor de snelle reactie maar die heb ik maar ik hoef toch niet meer want in het werldflora pack heb ik nog wat leuke dingen gevonden
Bericht Real_Thomas bedankt voor de snelle reactie maar die heb ik maar ik hoef toch niet meer want in het werldflora pack heb ik nog wat leuke dingen gevonden Bericht getypt door - jesse2000 Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 19:09
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 24 Okt 2011, 15:31 | Bericht # 2119
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Waar kan ik deze rotsen vinden? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Waar kan ik deze rotsen vinden? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 24 Okt 2011 om 15:31
Scrat
Datum: Maandag, 24 Okt 2011, 15:54 | Bericht # 2120
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Die zitten in het pack van Island Expeditions. Alleen ik weet meer waar die te downloaden is... Maar volgens mij op Artifex.
Bericht Die zitten in het pack van Island Expeditions. Alleen ik weet meer waar die te downloaden is... Maar volgens mij op Artifex. Bericht getypt door - Scrat Toegevoegd op 24 Okt 2011 om 15:54