Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
DierenThyrone
Datum: Zondag, 30 Okt 2011, 17:30 | Bericht # 2211
ZTSF Gegevens
Groep: Removed
ik zoek nog steeds reptielen zoals kikkers en mini-schilpadden enz enz ik zoek ook nog steeds het hertenpack met de edelhert de albinohert en de prinsalfredhert enz enz en alsjeblieft een link wat ik kon hem niet vinden groetjes thyrone
Bericht ik zoek nog steeds reptielen zoals kikkers en mini-schilpadden enz enz ik zoek ook nog steeds het hertenpack met de edelhert de albinohert en de prinsalfredhert enz enz en alsjeblieft een link wat ik kon hem niet vinden groetjes thyrone Bericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 30 Okt 2011 om 17:30
Terdo
Datum: Zondag, 30 Okt 2011, 17:32 | Bericht # 2212
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
op ztw staan een aantal kikkers en schildpadden . Het hertenpack staat daar ook geloof ik.
Always look on the bright side of life!
Bericht op ztw staan een aantal kikkers en schildpadden . Het hertenpack staat daar ook geloof ik. Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 30 Okt 2011 om 17:32
DierenThyrone
Datum: Zondag, 30 Okt 2011, 17:34 | Bericht # 2213
ZTSF Gegevens
Groep: Removed
@ Terdo , super bedankt groetjes thyrone
Bericht @ Terdo , super bedankt groetjes thyrone Bericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 30 Okt 2011 om 17:34
jeffrey
Datum: Zondag, 30 Okt 2011, 17:42 | Bericht # 2214
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
ik zoek een biome waar in je van die grijze tegels hebt en gewone grijze grond ik kan hem niet meer terug vinden! En ik zoek een pad met allemaal van die rondjes erin gemaakt van klinkers.
Bericht ik zoek een biome waar in je van die grijze tegels hebt en gewone grijze grond ik kan hem niet meer terug vinden! En ik zoek een pad met allemaal van die rondjes erin gemaakt van klinkers. Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 30 Okt 2011 om 17:42
wollykonijn
Datum: Zondag, 30 Okt 2011, 18:02 | Bericht # 2215
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
jeffrey @ bedoel je deze link
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht jeffrey @ bedoel je deze link Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 30 Okt 2011 om 18:02
jeffrey
Datum: Zondag, 30 Okt 2011, 20:15 | Bericht # 2216
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
nee echt grijze tegels
Bericht nee echt grijze tegels Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 30 Okt 2011 om 20:15
wollykonijn
Datum: Zondag, 30 Okt 2011, 20:25 | Bericht # 2217
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
die weet ik niet die wist ik ook maar nu niet meer
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht die weet ik niet die wist ik ook maar nu niet meer Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 30 Okt 2011 om 20:25
jeffrey
Datum: Zondag, 30 Okt 2011, 21:22 | Bericht # 2218
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
ik zoek ook nog steeds een link naar het museum pack (en die tegels dan ook nog natuurlijk en dat pad)
Bericht ik zoek ook nog steeds een link naar het museum pack (en die tegels dan ook nog natuurlijk en dat pad) Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 30 Okt 2011 om 21:22
wollykonijn
Datum: Zondag, 30 Okt 2011, 21:47 | Bericht # 2219
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
volgens mij is het deze link het museum muren pack
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 30 Okt 2011, 21:47
Bericht volgens mij is het deze link het museum muren pack Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 30 Okt 2011 om 21:47
jeffrey
Datum: Zondag, 30 Okt 2011, 21:49 | Bericht # 2220
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
nee dat is alleen die fontein
Bericht nee dat is alleen die fontein Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 30 Okt 2011 om 21:49