ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Dinsdag, 01 Nov 2011, 12:52 | Bericht # 2233
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
iets voor boven op een gebouw te plaatsen, koeling of zo... dingen met schermen (misschien een beetje space) (niet tv scherm past niet tegen de muur->komt aan de achterkant van de muur tevoorschijn) dingen met knoppen(niet het button pack->ze passen niet tegen de muur) dingen die licht geven... flikkerende lampjes,...
Datum: Dinsdag, 01 Nov 2011, 14:03 | Bericht # 2234
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ krieke668, Ik zal wel even kijken voor je, maar ik weet nu hoe je modellen in nif krijgt, (jaja). Maar er zijn dan van die database, en daar staan genoeg van die dingen...
Datum: Dinsdag, 01 Nov 2011, 21:42 | Bericht # 2235
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 4 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@ NielsGuchelaar, bedankt aleen ik hep geen 25 post en sorry maar ik hij niet zo veel van baby praat van meschien even sorry maar daar word ik nou gek van
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 13:31 | Bericht # 2239
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ zep, Die kan je niet downloaden, maar als je in Zoo Tycoon tijgers plaatst. Komt er soms een witte bij . Dus het is net een beetje geluk hebben dat er een witte variant bij zit, als je echt specifiek alleen witte tijgers wilt, moet je tijgers plaatsen en gewoon kijken wanneer er een witte variant komt . Niels