ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
NielsGuchelaar Op zeta design's staat het alfabet, daarmee kun ze zelf welkom of zoiets schrijven! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 14:54 | Bericht # 2264
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Weet iemand of er wat inrichtingsobjecten zijn? Denk aan toiletten, balie's, stoelen, grote tafels, gewoon wat spullen om restaurants en kantoren en wc mee te vullen. Niels
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 15:44 | Bericht # 2265
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Ik snap de ruimte en biome hack niet zo goed. Als je die download, zijn dan alle dieren die je hebt inclusief downloads van bijv. Zeta-Designs of Northern Skies. Als dat niet zo is wil iemand met dan uitleggen hoe het precies werkt.
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 15:47 | Bericht # 2266
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ McCamel, Nee, wat er gebeurd is: Alle dieren uit de orginele zootycoon 2. Hebben (nadat je deze download hebt gedownload) alle dieren 0 vakjes ruimte nodig en ze kunnen in alle bioms leven.