ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
een aantal van die vlinders zitten in het Jungle ZA minipack! een aantal pagina's terug staat als iets over spinnen (ook al zijn dat eigenlijk geen insecten!) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Zondag, 06 Nov 2011, 21:17 | Bericht # 2286
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
o en kan iemand mij ook helpen dieren voor een reptielenhuis te vinden
Added (06 Nov 2011, 20:17) --------------------------------------------- hoi allemaal ik ben er weer weet iemand waar je die downloads van Veluwe Bos Zoo kunt downloaden
Datum: Zondag, 06 Nov 2011, 21:47 | Bericht # 2288
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
@ Skyrider1, ik merk dat je nog niet zo veel ervaring hebt met downloads. Nu willen we jou natuurlijk graag helpen, maar zoals je nu dingen vraagt kunnen we niet zo goed antwoorden. Even iets meer specifiek zijn graag
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 00:33 | Bericht # 2289
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ McCamel, @ Real_thomas, volgens mij bedoelt hij gewoon dieren die in een reptielenhuis thuishoren zoals: Schubreptielen (Slangen, hagedissen en wormhagedissen) Schildpadden Krokodilachtigen Brughagedissen
@ Skyrider1, het vinden van downloads is heel makkelijk; ga naar google, zoek naar het dier naar keuze en zet er vervolgens zt2 download achter
wil je bijvoorbeeld een aligator hebben zoek je: zt2 aligator download. dan zullen er mooie resultaten uitrollen zoals deze: http://ztwdownloads.ucoz.com/index/0-34
scroll naar beneden en je vind een amerikaanse aligator!
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 17:25 | Bericht # 2290
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
dank jullie en in het vervolg zal ik duidelijker zijn
Added (07 Nov 2011, 16:25) --------------------------------------------- hoi ik heb al eens eerder iets gevraagd over de downloads van veluwe bos zoo en ik ben nu iets specifieker: ik zoek de decoraties die raymond gebruikt heeft kunnen jullie mij weer helpen? dank jullie wel ps zoals Mc Camel al zij heb ik nog niet zo veel ervaring met downloads ik heb nog maar pas ZT2