ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 11:50 | Bericht # 2922
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ wollykonijn, heel bedankt voor de link!! net zoals jou vind ik hem super @ zebraatje, voor de paarden moet je even ztw door spitten Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
@ zebraatje, ik weet niet waar je het varken kan vinden maar wel een ander varken die staat op ztabc! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 13:26 | Bericht # 2925
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
ja bedankt ik heb hem gevonden en ik heb een vraagje overdie papegaaien van rosella ik heb ze een uur geleden gedownload maar in mijn spel deden ze niks zochten contact met pony's en ik kon ze verwijderen als objecten
@ zebraatje, da,s raar, dat heb ik ook met vogels van BDU misschien op nieuw downloaden? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ zebraatje, ja geloof het wel alleen dan is het 4 hokjes geloof ik! hij staat hier ergens op het ztsf! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ zebraatje, het giraffehuis van snowleo is volgens veele niet meer te downloaden als hij dat wel is ik zoek hem ook een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Woensdag, 04 Jan 2012, 20:24