ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 21:24 | Bericht # 2941
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
@ wollykonijn, het zijn mijn foto's en ik wil niet dat die onrechtmatig gepubliceerd worden Grapje hoor Het zijn wel mijn foto's dus ik zal wel moeten weten waar ze staan. Ze zitten inderdaad in Scenerypack III. Ik dacht dat je ze onder het bankicoontje kon vinden. Ze zijn er in ieder geval. Dus zoeken is de enige oplossing.
@ McCamel, oke, ga eens kijken! ik wil niet veel zeggen mar waar kan ik dat bankicoontje vinden? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Woensdag, 04 Jan 2012, 21:33
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 23:38 | Bericht # 2946
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Ik dacht ook dat de dieren die uit originele ZT2-dieren zijn gemaakt, geen ruimte nodig hebben. Tegenwoordig worden bijna alle dieren zo gemaakt dat ze geen ruimte nodig hebben. En als dat niet het geval is, is het heel makkelijk om het zelf met winRAR op 0 te zetten. Als je niet weet hoe moet je maar ff Mij of Niels PB'en. Ik heb het van hem geleerd