Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
paultjuh
Datum: Woensdag, 25 Maa 2009, 15:19 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Bedankt ferrarietje en Laraatje2008!
Bericht Bedankt ferrarietje en Laraatje2008! Bericht getypt door - paultjuh Toegevoegd op 25 Maa 2009 om 15:19
Wiene
Datum: Donderdag, 02 Apr 2009, 21:44 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
weet iemand waar ik een roulroul kan vinden?
Bericht weet iemand waar ik een roulroul kan vinden? Bericht getypt door - Wiene Toegevoegd op 02 Apr 2009 om 21:44
rh
Datum: Donderdag, 02 Apr 2009, 21:49 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
0
raymondhoek (vervang account)
Vrijwilliger
Quote (Wiene )
Die is nooit uitgebracht, ik heb er ooit 1 gemaakt, maar nooit los uitgebracht, ik heb hem toen des tijds gemaakt voor LA...
Raymond
Dit is het account van raymondhoek Door een storiing bij ucoz, is dit nieuwe account aangemaakt...
Bericht Quote (Wiene )
Die is nooit uitgebracht, ik heb er ooit 1 gemaakt, maar nooit los uitgebracht, ik heb hem toen des tijds gemaakt voor LA...
Raymond
Bericht getypt door - rh Toegevoegd op 02 Apr 2009 om 21:49
chicken
Datum: Vrijdag, 03 Apr 2009, 14:47 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
waar kan ik die voliere downloaden waar je door heen kan lopen
Bericht waar kan ik die voliere downloaden waar je door heen kan lopen Bericht getypt door - chicken Toegevoegd op 03 Apr 2009 om 14:47
Wiene
Datum: Vrijdag, 03 Apr 2009, 21:17 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
volgens mij is die nog niet te downloaden. wel kan je op de site van sophie (sophietje) een kleinere voliere vinden @ Raymond: oke, ga je hem nog uitbrengen toevallig?
Bericht veranderd door: Wiene - Vrijdag, 03 Apr 2009, 21:18
Bericht volgens mij is die nog niet te downloaden. wel kan je op de site van sophie (sophietje) een kleinere voliere vinden @ Raymond: oke, ga je hem nog uitbrengen toevallig?
Bericht getypt door - Wiene Toegevoegd op 03 Apr 2009 om 21:17
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 03 Apr 2009, 23:29 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Quote (Wiene )
volgens mij is die nog niet te downloaden. wel kan je op de site van sophie (sophietje) een kleinere voliere vinden @ Raymond: oke, ga je hem nog uitbrengen toevallig?
Door mijn laatste crash (2-3 maanden geleden ongeveer), ben ik weer MEER dan de helft kwijtgeraakt aan designwerk van LA (voor de 2e keer ) Dus misschien/waarschijnlijk zal ik alles wat ik nog overheb inpakken, bug-vrij maken en uitbrengen
Ik heb nog wel de roulroul/roelroel... Dus die zou er dan wel inzitten...
Raymond
Bericht Quote (Wiene )
Door mijn laatste crash (2-3 maanden geleden ongeveer), ben ik weer MEER dan de helft kwijtgeraakt aan designwerk van LA (voor de 2e keer ) Dus misschien/waarschijnlijk zal ik alles wat ik nog overheb inpakken, bug-vrij maken en uitbrengen
Ik heb nog wel de roulroul/roelroel... Dus die zou er dan wel inzitten...
Raymond
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 03 Apr 2009 om 23:29
Tommiej
Datum: Zondag, 05 Apr 2009, 12:55 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik zoek: Een zeepad + Kustboom Het kwam van ZTABC, echter kan ik hem niet meer terug vinden.
Bericht Ik zoek: Een zeepad + Kustboom Het kwam van ZTABC, echter kan ik hem niet meer terug vinden. Bericht getypt door - Tommiej Toegevoegd op 05 Apr 2009 om 12:55
Wiene
Datum: Maandag, 13 Apr 2009, 19:13 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik ben op zoek naar leuke afrikaanse vogels en reskins/makes
Bericht ik ben op zoek naar leuke afrikaanse vogels en reskins/makes Bericht getypt door - Wiene Toegevoegd op 13 Apr 2009 om 19:13
wilkieee
Datum: Maandag, 13 Apr 2009, 19:42 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Parkeerhulp
In het madagascarpack op ZTW zitten 3 vogels. Hier is de link Madagascarpack ZTW
Bericht In het madagascarpack op ZTW zitten 3 vogels. Hier is de link Madagascarpack ZTW Bericht getypt door - wilkieee Toegevoegd op 13 Apr 2009 om 19:42
joren
Datum: Maandag, 13 Apr 2009, 23:35 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik zoek de sarus kraan vogel, het manenschaap en .... dit hoort eigenlijk niet hier thuis (maar waar wel dan?) iemand die met mij samen wilt designen omdat ik nog niet zo ervaren ben en nog niet kan modeleren en nog zonder fouten kan coderen. ik ben al met wat projecten bezig dus als je wilt reageer of pb me. Joren
AAAAAHHH
Bericht Ik zoek de sarus kraan vogel, het manenschaap en .... dit hoort eigenlijk niet hier thuis (maar waar wel dan?) iemand die met mij samen wilt designen omdat ik nog niet zo ervaren ben en nog niet kan modeleren en nog zonder fouten kan coderen. ik ben al met wat projecten bezig dus als je wilt reageer of pb me. Joren Bericht getypt door - joren Toegevoegd op 13 Apr 2009 om 23:35