ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 26 Mei 2010, 16:08 | Bericht # 371
JaapLoveZTSF
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 4 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
he jongens ik hed bij zeta designs gezien dat ze een octagonal roof maakten maar na dat het klaar was stond het niet op de site weet iemand waar ik die download kan viden? EDIT: sorry had het niet gezien maar heb ze gevonden
Bericht veranderd door: JaapLoveZTSF - Woensdag, 26 Mei 2010, 16:16
Datum: Zaterdag, 29 Mei 2010, 11:09 | Bericht # 373
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Waar kan ik de Gouden Nek Kausarius vinden (voor ZTAO) Is het misschien ook handig om in de adoptie lijst te vermelden of het download is, en zoja, als het in een pack zit, dat pack te noemen?
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Waar kan ik de Gouden Nek Kausarius vinden (voor ZTAO) Is het misschien ook handig om in de adoptie lijst te vermelden of het download is, en zoja, als het in een pack zit, dat pack te noemen? Frank
Die zit in IE (Island Excursions).
En nee, ik ga er niet bij zetten of het een download is, en waar je die kan downloaden enzo. Ik heb het al druk genoeg zoals het nu gaat, ik heb gewoon een leven hoor
Waar kan ik de nederlandse versie van de manenwolf vinden? Ik heb op ztw gekeken in de downloadlijst en daar staat dat ie op de site te vinden is maar ik kon m nergens vinden Dus als iemand ztw weet waar die staat is t ook prima Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
hoi ik wil graag Dierenpark de wonderen v2. ik weet niet of hij te downloaden is maar dat hoor ik wel.
ererer
Added (30 Mei 2010, 12:42) --------------------------------------------- oh ja willen jullie er please even bij zetten welke downloaods jullie hebben gebruikt??
ererer
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo ererer, Nee Dierenpark de wonderen is nog niet te downloaden want daar zijn we nog volop mee bezig. Dus, en anders moet je Raymond even een pbtje sturen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!