ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 02 Jan 2014, 17:42 | Bericht # 5443
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
De wulp maakt onderdeel uit van het AVES-pak, terug te vinden op ZTABC.
Die hack bestaat niet, toch alle dieren.
Wat je wel kan doen, is de behoeften van je dieren wijzigen in de .xml-file, zodat ze geen eten/drinken meer nodig hebben. Hierdoor zullen voederbakken veel langer vol blijven en doordat de dieren niet meer hoeven te eten, hoeven ze dus ook niet meer naar het toilet te gaan.
Er bestaan verschillende tutorials over hoe je dit moet aanpakken, o.a. hier in de tutorial-sectie.
Groetjes
Bericht veranderd door: OrcaFreak - Donderdag, 02 Jan 2014, 17:43
Datum: Zaterdag, 04 Jan 2014, 14:29 | Bericht # 5445
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hallo,
ik heb bij zoo tycoon 2 cretaceous calamity gedownload, alleen zijn de dinosaurussen onrealistisch groot, vergeleken bij de gewone zoo tycoon dieren, weet iemand hoe ik dit kan veranderen? wild life is the best life
Datum: Zaterdag, 04 Jan 2014, 17:39 | Bericht # 5446
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Jacob-Jan,Die flappen zijn van Thom, maar PU (niet gereleased) @ Wietse110, In dit topic hoor je te vragen naar een download die je zelf niet vinden kan, of die vraag van een ander te beantwoorden... Al de rest hoort hier niet.
Bericht veranderd door: krieke668 - Zaterdag, 04 Jan 2014, 17:42
Datum: Zondag, 05 Jan 2014, 17:31 | Bericht # 5448
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Waar kan ik de kluut vinden, dan kan ik hem plaatsen in mijn dierenpark en kan ik mijn dierenpark de juiste vorm geven. Bij voorbaat dank alvast en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!