ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Maandag, 01 Dec 2014, 22:49 | Bericht # 5761
Merwin
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hey,
Ik ben al enige tijd opzoek naar een aantal downloads:
Nette, redical remake-niveau uitziende neutrale planten, bomen en rotsen ---- Een redical remake-niveau uitziende remake van die ene boom uit standaard zoo tycoon met witte stam hij is klein en fel groene bladeren (ik ben de naam kwijt ---- Veel info borden van veel verschillende dieren uit standaard zt2 en gedownloade inhoud met de tint van het lichte en donkere hout uit de nieuwste zeta-designs --packs ---- Een restaurant en souvenierwinkel weer lijkend op dat hout ---- Een redical remake-niveau uitziend Afghaans edelhert ---- Het museum pack ---- Een over bij passend neutraal bankje uiteraard weer redical remake-niveau uitziend of naar die houtkleur ---- Planten waarmee je de achtergrond goed kan opvullen en planten voor langs de paden (ook bomen) uiteraard weer redical remake-niveau uitziend ---- Overal bijpassende lantaarnpalen en prullenbakken ---- Een wildrooster ---- Een goed binnen verblijf voor pinguïns, papegaaiduikers, zwaluwen enzovoorts een soort kuilen in rotsen op verscheidene niveaus ---- Een goede prairiehond Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,
Met vriendelijke groet,
Merwin wienk
PS met redical remake-niveau uitziend(e) bedoel ik gwn goede kwaliteit wat er een beetje echt uitziet iets minder dan RR eigenlijk want dat vind ik te echt maar zoiets ongeveer
1: op Zeta Designs staan er een hoop, AD heeft zelf ook hoop leuke planten uitgebracht 2: op NS (in de graslandremake), en AD heeft hem ook geremaket. (het is de ratelpopulier) 3: is met gemak zelf te maken 4: restaurantpack op Zeta Designs, souvenirwinkel is nooit uitgebracht. 5: ? 6: weet niet of die nog beschikbaar is 7: Op Gaia volgens mij 8: Zie 1, plus de karakabush van volgens mij NS 9: prullenbakken volgens mij op Feral, lantaarnpalen weet ik niet 10: is er volgens mij niet 11: zal je zelf moeten maken in ZT, de vogels gaan er dan alleen niet inzitten. 12: er zit er een in de Countries of the wordt expansion pack, volgens mij op ZT community downloads.
Even ter info: Radical Remake is geen maatstaaf voor goede downloads. Niet verkeerd bedoelt, maar er zijn downloads die ik slechter of beter vind dan RR, dat is een mening. Downloads kunnen een heel andere stijl hebben maar nog steeds erg mooi of dus mooier zijn (menig!) bv: de boommarter van Carnivora is in een heel andere stijl geskint dan de Sabelantilope van Robbie, maar beide zijn prachtig. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Dinsdag, 02 Dec 2014, 18:28 | Bericht # 5763
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
beste leden ik heb een vraag over de biome downloads van aurora designs, ik heb de additional biomes gedownload alleen ik krijg ze niet extra in mijn spel, weet iemand hoe dit moet?
hoe moet ik dat zelf maken (de infoborden en dat binnenverblijf) kan je miss er een video of uitleggende tekst over geven want dat heb ik al een keer geprobeerd maar heb nergens gevonden waar en hoe het moet
en wat het wildrooster betreft die heb ik een keer gezien in een showroom van iemand
gr Merwin
Bericht veranderd door: Merwin - Woensdag, 03 Dec 2014, 17:29
Datum: Zondag, 07 Dec 2014, 08:41 | Bericht # 5766
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Vrijwilliger
weet iemand waar ik een of andere hack kan vinden zodat planten, bomen en rotsen niet meer in zo'n vast blokje moeten maar dat je ze gewoon bij elkaar in de buurt kan plaatsen
Merwin, ik weet echt wel wat een Afgaans edelhert is, maar ik weet niet of die er is voor ZT2. en uitleg over die borden kun je vinden op Gaia of TRT. Ik zou zeggen: probeer het, en als het niet lukt PM me maar. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!