ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Die struik zit in een 'world of imports' pack, die op Gaia of zo te vinden zijn. Die andere plant weet ik niet. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Maandag, 15 Jun 2015, 18:32 | Bericht # 5836
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 54 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Misschien een beetje veel gevraagd, Maar zou iemand mij zijn of haar downloadlijst door willen sturen? Het is echt een heel gedoe om alles weer te installeren en kijken waar ik het kan vinden... Eigenaar van McCain Zoo!
Datum: Dinsdag, 23 Jun 2015, 15:00 | Bericht # 5839
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Verzorger-Jarne, http://nskies.com/topic/8084672/1/#new hier alvast de nijlbaars. Ik dacht dat een snoek ook op die site te vinden was. Een tapilia ken ik niet eens
Weet iemand waar deze bomen te vinden zijn? Ik had een link gevonden maar die werkt niet meer.