ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Weet iemand nog zeezoogdieren (dolfijnen, kleine walvissen, bruinvissen) die mee kunnen draaien in een show? Ik heb nu alle officiële soort (remakes). Vinpotigen heb ik genoeg. Helaas kunnen ze niet allemaal (o.a. vaquita) meedoen in shows. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ jonasgn, check in de Download Library, zoek maar op ZT2 Download Library en dan vind je alle downloads binnen enkele klikken carno, volgens mij waren er nog ergens bruinvissen, ik heb er een van Jannick verder nog een ander pack van Jannick op Gaia, ik weet niet hoe hij heet, maar daar zitten ook zeezoogdieren in geen idee of ze ook in shows kunnen, kan je dat niet aanpassen in de coding?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
Hey, ik ben na een ERG lange tijd terug, en ik weet niet echt waar ik dit moet vragen maar; Wat heb ik gemist in de laatste 2 jaar? Ik zie ondertussen dat ik een paar dingen die ik vroeger had niet meer kan vinden: Een heleboel slangen, ik heb nu de red tailed boa maar er was toch ook een koningscobra? Een paar goede struiken, heb nu volgens mij een pack met een turkse hazelaar en een lijsterbes (?)
Ik neem aan dat er nog aardig wat nieuwe packs zijn bijgekomen, een probleem is dat ik men MM CD lang kwijt ben... Dus tenzij ik hem vind kan ik geen tanks maken.
Oja, en hoe is het met haaientunnels? Ik zie dat snowleo's nooit gereleased is, raymond had er ook een lees ik maar ook nooit uitgebracht. Maar volgens mij was er ook nog een derde die deels werkte.
Alvast bedankt Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
jarni, sorry van de late reactie, maar je kunt het best op TRT kijken of op de Download Library. Haaientunnel is nooit afgemaakt/uitgebracht, er zijn er inmiddels een stuk of 3 'echte' geshowd en ééntje gereleased, maar die is niet zo mooi en alles kan er gewoon doorheen zwemmen. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ummmm Hendrix heeft er een gemaakt, is al best lang uit trouwens, check zijn profiel op TRT, dan staan er verschillende links in zijn signature, met onder andere reptilia (reptielen en slangen) en dus ook die onderwatertunnel, hij werkt ook nog eens