mijn bezoekers zeuren de hele tijd dat ze de dieren niet kunnen zien, terwijl er geen planten etc voor staan. het ligt ook niet aan het hek want ze doen het ook bij blue feng hekken, weet iemand wat dit veroorzaakt? ik denk zelf dat de door een hack komt....
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Nee, ik denk dat Thom bedoeld dat het door een hack komt. Kijk al je downloads na en probeer ze 1 voor 1 eruit te halen. En dan te kijken bij welke download hij het niet doet. Het kan ook liggen aan ene of andere hack in je spel, haal die er allemaal uit en kijk dan of het nog is. Meestal blijft het dan en je met het pad dichtbij de dieren doen en eventueel een donatiebox bij het dierenverblijf zetten. Ik hoop dat het werkt. Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan alleen met het stenen hek van WAS. Dus tis niet zo erg als bij thom. Miss heb je toch een keer een beschadigde file gedownload. Ik denk zelf dat dat de oorzaak is dat mijn pas uitgekomen eieren geen naam meer hebben. Dus misschien is bij jou hetzelfde gebeurt maar dan met de hekken.
Ga even na hoe lang je dit probleem al hebt, en of je in die periode iets hebt gedownload.