ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik heb ontzettend veel downloads die geen naam hebben. nou wil ik dat veranderen, maar als ik winrar download krijg ik ''registery boost'' vervolgens zet ik het bestand in zip-map (met dat ritsje) op mn bureaublad. ik sleep hem naar het icoon van registery boost. er staat dan ''bestand openen in registery boost met een + ervoor'' wat betekend dat dat kan. dus dat doe ik dan, maar vervolgens gebeurt er niks..... of ik kan het in iedergeval niet vinden.....
kan iemand mij helpen
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Je moet het bestand uitpakken in winrar. Als je dubbel klinkt op je bestand dan opent winrar zichzelf en dan moet je hen uitpakken met winrar. Daarvoor moet je een map maken met downloadsZT2. Daar pak je hem uit en daarna zet je hem in de goede map. Hopelijk heb ik je zo een beetje geholpen en succes ermee, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
sorry als ik dubbel klik dan opent hij in verkenner maar niet in winrar bovendien, is het icoon op mijn bureaublad nog registery booster, hoe verander ik dat in winrar??
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik denk dat je winrar nog een keer moet downloaden en die registry boost eraf moet gooien. Dus, probeer dat nog maar eens. Succes en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hartstikke bedankt voor de uitleg, maar zoals bij plaatje 4 staat, is bij mij niet! Ik heb niet het Uitpakken in opgegeven map! Kan iemand mij helpen?? Groetjes Max