Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Link problemen
tjalf
Datum: Donderdag, 21 Okt 2010, 16:28 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Hallo, ik speel al lang zoo tycoon 2 en download ook veel, maar soms snap ik een link niet. Ik zou graag het tropical coniferous forest pack willen downloaden, maar ik kan de link niet vinden, kan iemand me helpen.

Dit topic is niet alleen om mij te helpen, maar jullie mogen er zelf ook vragen op zetten over links. :D

BerichtHallo, ik speel al lang zoo tycoon 2 en download ook veel, maar soms snap ik een link niet. Ik zou graag het tropical coniferous forest pack willen downloaden, maar ik kan de link niet vinden, kan iemand me helpen.

Dit topic is niet alleen om mij te helpen, maar jullie mogen er zelf ook vragen op zetten over links. :D

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 21 Okt 2010 om 16:28
tjalf
Datum: Donderdag, 21 Okt 2010, 16:33 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Bij het Waar kan ik de download vinden topic draait het eigenlijk meer om een download die je niet kan vinden, hier draait het meer om een link die je niet snapt, terwijl je wel weet op welke site hij staat. Maar als dit geen goed argument is dan mag je er om mij een slot op zetten of hem verwijderen. Dan stel ik mijn vragen op het Waar kun je de download vinden topic. ;)

BerichtBij het Waar kan ik de download vinden topic draait het eigenlijk meer om een download die je niet kan vinden, hier draait het meer om een link die je niet snapt, terwijl je wel weet op welke site hij staat. Maar als dit geen goed argument is dan mag je er om mij een slot op zetten of hem verwijderen. Dan stel ik mijn vragen op het Waar kun je de download vinden topic. ;)

Toegevoegd op 21 Okt 2010 om 16:33
tjalf
Datum: Vrijdag, 22 Okt 2010, 13:17 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Als iets het niet doet, of als je op de link klikt, maar er iets verschijnt waar je niets aan hebt, dit heb ik dus bij Jurassic Park

BerichtAls iets het niet doet, of als je op de link klikt, maar er iets verschijnt waar je niets aan hebt, dit heb ik dus bij Jurassic Park

Toegevoegd op 22 Okt 2010 om 13:17
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 22 Okt 2010, 14:55 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Quote (tjalf)
Als iets het niet doet, of als je op de link klikt, maar er iets verschijnt waar je niets aan hebt, dit heb ik dus bij Jurassic Park

Op andere site's kunnen wij weinig doen!
Dan kun je beter een PB/PM sturen naar de admin van de betreffende site.
Maar voor het vragen of mensen downloads willen opsturen zul je echt in het waar kan ik deze download vinden topic moeten zijn.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht
Quote (tjalf)

Op andere site's kunnen wij weinig doen!
Dan kun je beter een PB/PM sturen naar de admin van de betreffende site.
Maar voor het vragen of mensen downloads willen opsturen zul je echt in het waar kan ik deze download vinden topic moeten zijn.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 22 Okt 2010 om 14:55
tjalf
Datum: Zaterdag, 23 Okt 2010, 14:28 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Misschien begrijpt iemand van deze site wel hoe de link werkt.

BerichtMisschien begrijpt iemand van deze site wel hoe de link werkt.

Toegevoegd op 23 Okt 2010 om 14:28
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz