ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Heb je een download die je niet meer wil, maar weet je niet waar en hoe je hem weer moet weg doen. Hier kun je hulp vragen.
Added (25 Okt 2010, 21:01) --------------------------------------------- Ik heb een struisvogel en deinonychus reskin. Niet gedownload, maar ze zijn er zomaar gekomen. Als ik zoo tycoon 2 deïnstalleer helpt dat ook niets. Kan iemand mij helpen?
Trouwens als hier al een topic voor is kan dit forum om mij verplaatst worden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik wil eigelijk misschien island excursions en arabian nights deinstalleeren, ik vind de download's niet echt mooi en gedetailleert, en veel download's maakt onoverzichtelijk.... :s alleen ik heb wel dieren en spullen gebruikt in dierentuinen van deze uitbreidingen.... heefd dit inpact op mijn opgeslagen spellen?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Sorry hoor Tjalf maar een reskin komt er niet zomaar in. Dus, je zult hem toch ergens gedownload hebben. Misschien zat hij verborgen in een pack. Maar misschien zit hij tussen je programma, net zoals Arabian nights en dat zit ook tussen je programma´s. Je moet dan naar confoirgrutatiesysteem en dan moet je naar programma´s en daar moet je dan tussen zoeken en dan op verwijderen drukken. Kom je hier niet uit dan moet je onze computerexpert even informeren en dat is onze Raymond en stuur hem dan maar een pbtje. Ik vind dit wel een goed topic maar het moet niet volgespamt worden met onzin dingen. Dus, niet zoals ik wil dit en ik wil dat deinstalleren en dat we het 10 keer moeten uitleggen. Misschien is het wel handig, als Raymond het hier 1 keer uitlegt en dat het topic dan op slot gaat. Misschien wel een oplossing. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Verzorger
Ik zal het proberen, Lara. Alvast bedankt, maar ik zit nu voor de verkeerde laptop. Hier kan ik niet op downloaden, maar op de andere laptop zal ik het nog eens rustig doorlezen en proberen.
Trouwens als je Arabian Nights meteen opent bij het downloaden en dan meteen uitvoerd zonder hem eerst op te slaan of uit te pakken in opgegeven map komen er .exe bestanden in C-Program Files-Microsoft games-Zoo tycoon 2 waarmee je Arabian Nights kunt deïnstalleren. Daar ben ik vandaag achter gekomen. Ik hoop dat je er uit komt. Ik heb nou eenmaal geen betere uitleg.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
nee, ik weet wel hoe ik hem deinstalleer, alleen kan ik dan de zoo's waarbij ik deze download's gebruikt heb niet meer gebruiken ofzo, of blijven ze bij die zoo dan gewoon staan?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Nee caspar, dan als je de zoo opent, krijg je de melding je hebt sommige dingen niet dus sommige dingen kunnen ontsnappen of zoiets staat er. Er staat tenminste een melding en die kun je gewoon wegklikken alleen het staat natuurlijk niet mooi in je dierentuin. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Verzorger
Het verschil is dat sommige objecten of dieren weg zijn, inderdaad. Maar die kan je wel gewoon weer vervangen en dan kan je doorspelen.
Trouwens om island excursions te deïnstalleren had ik bij het bestand op nieuw op downloaden geklikt en dan geopend en gekeken wat voor bestanden er in zitten en in welke map. Als je die ook opzoekt in C-Program Files-Microsoft Games-Zoo tycoon 2 en verwijderd, dan heb je ze allemaal verwijderd. Ik hoop dat ik je geholpen heb.