ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hoi allemaal! Ik wil heel graag de downloads van Sophie downloaden, maar ik heb gewoon geen idee hoe ik dat moet doen?! Ik snap echt niets van jullie uitleg, kan het misschien met plaatjes?? Ik weet dat er al 1000den topics van zijn, maar ik begrijp het gewoon nie Alvast bedankt van een wanhopige Maxiejj Groetjes Max
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
winrar of winzip heb je niet nodig, je download hem drukt op je rechter muisknop en zecht hier openen. vervolgens knip je de geopende bestanden, en plak ze in de zt2 map
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Je moet na het openen van de download hem uitpakken enz. zie onderschrift WinRAR is te downloaden als je gewoon bij google winRAR intypt, dan komen er veel sites voor waar je het kan downloaden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
Quote (caspar1995)
Ik heb xp en een laptop en het is allebij outomatiche....
dan is het een self-installer.
win-zip zit er meestal standaard op en de meeste downloads van sophie zijn win-zip. je download een winzip zo. eerst sla je de download op in je buraublad. dan als het geen ztf document is dan dubbelklik je. je verplaatst de zt.f file op in computer C:program files(met daarachter een nummer tussen haakjes waarschijnlijk)/microfost games/zoo tycoon. als het een zt.f file te zien is op je buruablad dan ga je bij je files kijken en doet precies hetzelfde alleen dan moet je hem niet openen. dan staat de download vaak nog op je desktop en dan verwijder je die op je desktop staat om geheugen te besparen. en anders ga je gewoon wat rondneuzen bij je files,zo kwam ik er ook achter waar ik het moest opslaan.