ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik was dus al mijn downloads aan het sorteren en andere namen aan het geven, en toen stuitte ik op een groot bestand genaamd: AAP. Heeft iemand anders dit ook? Of weet je waarvoor dit dient?
Ik heb namelijk al heel lang een super oud pack met fictie dinosaurussen, en ik wil er van af, omdat ik denk dat het heel mijn spel vertraagd, omdat het (volgens mij) een gigantisch groot bestand is. Ik probeer dit al heel erg lang weg te krijgen, maar het probleem is dat het een self-installer was, en toen ik op uninstall wou klikken, deed hij niets, en verwijderde het alleen de uninstaller, waardoor ik er niet meer van af kon. Jullie vragen zich waarschijnlijk af waarom ik hierover begin, maar dit is hoe het pack heette: African Abnormalities Pack. AAP dus. Maar, ik wou het nog niet verwijderen, omdat ik niet 100% zeker ben dat het dat wel is...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 63 Prijzenkast:
2
Kassa Medewerker
Daar is makkelijk achter te komen
rechter muisknop op dat .z2f bestandje --> openen met... --> winrar/zip --> entities --> units --> animals
dan soorteer je de bestanden op extentie (.dds, .nif etc) en dan zoek je de .nif (zou dan "naam van het dier"_Adult_F.nif moeten heten bijvoorbeeld. Die open je dan (dubbelklik) en je ziet het model
Curator
Alleen jammer dat ik geen Winzip/-rar heb, en maar 72 Mb op mijn c: heb staan, en dus ook niet genoeg plats heb om hem te downloaden...
Added (21 Dec 2010, 20:39) --------------------------------------------- Kan niemand me helpen? Ik wil gewoon van minstens 3 betrouwbare personen horen dat ze het niet hebben, voordat ik het wegdoe. Ik heb maar 45 Mb over op mijn computer, en ik kan gewoon niets meer doen, terwijl die file meer als 50 Mb groot is! Al wat je moet doen is even kijken in je zt2 folder, en het zou echt helpen moesten jullie even een kijkje nemen!!
Curator
Ok, dat is in ieder geval al een iemand... En met betrouwbaar bedoel ik gewoon iemand wiens naam ik al heb gehoord, niet iemand die hier nog bijna nooit heeft gepost en evengoed kan liegen, want dit is echt belangerijk.
Added (22 Dec 2010, 11:05) --------------------------------------------- Ik heb een manier gevonden om het te weten te komen... Dus, jullie moeten momenteel niet meer helpen.
Added (22 Dec 2010, 11:17) --------------------------------------------- [Sarcasme] Nou, nogmaals bedankt voor de hulp iedereen, echt graag gedaan dat jullie allemaal gewoon een paar seconden naar jullie zt2 map hebben gekeken voor dit belangerijk ding!!! [/Sarcasme]
(Nouja, kevin heeft het tenminste gedaan, en daarom mag hij nu een beloning...) Ik heb het dus zelf gevonden door het tijdelijk in een andere folder te zetten, en het blijkt dus dat dat het pack was, en dat ik daar nu vanaf ben... En ikbenkevin, jij kan binnenkort een pb verwachten omdat jij tenminste wou kijken voor mij...
[Sarcasme] Nou, nogmaals bedankt voor de hulp iedereen, echt graag gedaan dat jullie allemaal gewoon een paar seconden naar jullie zt2 map hebben gekeken voor dit belangerijk ding!!! [/Sarcasme]
Doe is rustig... Waarschijnlijk reageren mensen niet omdat ze dat pack niet hebben. Ik heb zelfs uitgestrorven diersoorten niet. Daarom reageer ik niet. Beschuldig nu niet iedereen omdat ze iets niet hebben en dus er ook niks van af weten. Anders wordt dit hele topic volgepost met ik weet het niet.
Curator
Ik wou gewoon dat sommige mensen even keken, en als ze het niet hadden, dat dan gewoon hier gezegd hadden! Dat is niet eens een minuutje werk! Banner+Avatar made by McCamel