Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Probleem
steff
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 16:07 | Bericht # 1   
steff 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Ik kan European Expeditions van DM niet installeren. Hij meld dat Zoo Tycoon niet geïnstalleerd is. De enige reden die ik kan bedenken waarom hij dat zegt is omdat mijn harde schijf uit meerdere compartimenten bestaat en EE alleen de C schijf leest, dit lijkt me wel onwaarschijnlijk maar het kan een reden zijn. Heeft iemand een oplossing of kan iemand mij de losse bestandjes toesturen. Bij voorbaat dank.
BerichtIk kan European Expeditions van DM niet installeren. Hij meld dat Zoo Tycoon niet geïnstalleerd is. De enige reden die ik kan bedenken waarom hij dat zegt is omdat mijn harde schijf uit meerdere compartimenten bestaat en EE alleen de C schijf leest, dit lijkt me wel onwaarschijnlijk maar het kan een reden zijn. Heeft iemand een oplossing of kan iemand mij de losse bestandjes toesturen. Bij voorbaat dank.

Bericht getypt door - steff
Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 16:07
Jeroen642
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 16:36 | Bericht # 2   
Jeroen642 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

heb je wel de goede taal?
European Expeditions is engels (dat weet ik zeker) maar misschien werkt die neit met nederlandse zoo tycoon.
Bij mij werkt EE wel gewoon en ik heb un engelse zoo tycoon
Berichtheb je wel de goede taal?
European Expeditions is engels (dat weet ik zeker) maar misschien werkt die neit met nederlandse zoo tycoon.
Bij mij werkt EE wel gewoon en ik heb un engelse zoo tycoon

Bericht getypt door - Jeroen642
Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 16:36
Astrid
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 16:46 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Parkeerhulp

Dan heb je dus op die site gekozen voor de 'Bundle'. Ik had datzelfde probleem en ja, ook ik heb ZT2 niet op C staan, bij mij staat ie op m'n externe HDD. Anyway, de oplossing is vrij makkelijk. Je moet niet de 'Bundle', maar álle andere bestanden downloaden en elk los in de zootycoon-map zetten. Dan heb je niet dat installatieprogramma en gaat 't gewoon goed. :)

-Jardín Zoológico Centelles-
-Samsonvale Zoo-
-Trade Center-

Bericht veranderd door: Astrid - Vrijdag, 07 Jan 2011, 16:46
BerichtDan heb je dus op die site gekozen voor de 'Bundle'. Ik had datzelfde probleem en ja, ook ik heb ZT2 niet op C staan, bij mij staat ie op m'n externe HDD. Anyway, de oplossing is vrij makkelijk. Je moet niet de 'Bundle', maar álle andere bestanden downloaden en elk los in de zootycoon-map zetten. Dan heb je niet dat installatieprogramma en gaat 't gewoon goed. :)

Bericht getypt door - Astrid
Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 16:46
steff
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 21:29 | Bericht # 4   
steff 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Oke thnx. Heeft iemand ook een probleem gehad met het downloaden? Ik kan op een of andere manier die dieren niet meer aanklikken.

Added (07 Jan 2011, 21:29)
---------------------------------------------
Ik heb het al voor elkaar, kan een slotje op! Bedankt iig.

BerichtOke thnx. Heeft iemand ook een probleem gehad met het downloaden? Ik kan op een of andere manier die dieren niet meer aanklikken.

Added (07 Jan 2011, 21:29)
---------------------------------------------
Ik heb het al voor elkaar, kan een slotje op! Bedankt iig.

Bericht getypt door - steff
Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 21:29
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz