Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
"Is deze download het echt waard"-Topic
Frank
Datum: Vrijdag, 28 Jan 2011, 11:52 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 9

Curator

We denken allemaal wel eens als we voor een zt2-download op het web staan: "Is deze download het wel echt waard".
(Nou, ik hoop dat we allemaal wel eens voor dit probleem staan, want anders is dit topic voor niks.)

Als je dat nou denkt, is er hier dat topic voor.
Sta je dus voor een download, maar twijfel je over het nut, of de bugloosheid etc. ervan,
dan kan je dat hier bij andere spelers van Zoo Tycoon 2 gewoon navragen.

En ik hoop dat we dat hier ook gewoon gaan doen, want dat levert een stuk minders overbodige topics op.
Plus dat je minder lang tijfelend voor je pc de download omschrijving staat te lezen.

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!

Bericht veranderd door: TigerKeeper - Vrijdag, 28 Jan 2011, 11:53
BerichtWe denken allemaal wel eens als we voor een zt2-download op het web staan: "Is deze download het wel echt waard".
(Nou, ik hoop dat we allemaal wel eens voor dit probleem staan, want anders is dit topic voor niks.)

Als je dat nou denkt, is er hier dat topic voor.
Sta je dus voor een download, maar twijfel je over het nut, of de bugloosheid etc. ervan,
dan kan je dat hier bij andere spelers van Zoo Tycoon 2 gewoon navragen.

En ik hoop dat we dat hier ook gewoon gaan doen, want dat levert een stuk minders overbodige topics op.
Plus dat je minder lang tijfelend voor je pc de download omschrijving staat te lezen.

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 28 Jan 2011 om 11:52
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 28 Jan 2011, 18:01 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja maar ik vind dat je dan ook de site er bij moet zetten waarin je het dier kunt zien. Want ik beoordeel meestal van een screens of ik de download mooi vind. De koedoe die Robert bijvoorbeeld gemaakt heeft, vind ik eigenlijk niet zo mooi en dan moet ik wel eerst het plaatje zien. Ik download ook niet zo veel, eigenlijk alleen maar wat ik heel erg mooi vind. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa maar ik vind dat je dan ook de site er bij moet zetten waarin je het dier kunt zien. Want ik beoordeel meestal van een screens of ik de download mooi vind. De koedoe die Robert bijvoorbeeld gemaakt heeft, vind ik eigenlijk niet zo mooi en dan moet ik wel eerst het plaatje zien. Ik download ook niet zo veel, eigenlijk alleen maar wat ik heel erg mooi vind. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 28 Jan 2011 om 18:01
caspar1995
Datum: Vrijdag, 28 Jan 2011, 18:55 | Bericht # 3   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

wat helemaal handig zou zijn, is als op een stuk de criteeria bijgehouden worden over het commentaar, en de download +site, dan kan de rest weer verwijderd worden, en kun je een al besproken dier gewoon nalezen in plaats van alle bladen door te bladeren

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtwat helemaal handig zou zijn, is als op een stuk de criteeria bijgehouden worden over het commentaar, en de download +site, dan kan de rest weer verwijderd worden, en kun je een al besproken dier gewoon nalezen in plaats van alle bladen door te bladeren

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 28 Jan 2011 om 18:55
Frank
Datum: Zondag, 30 Jan 2011, 13:23 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 9

Curator

Oke handig,

Maar je moet het meer zien als een variatie op het "Wara kan ik de volgende download vinden..."-Topic.
Daar wordt ook niet in een lijst bijgehouden naar welke downloads er is gezocht.
Daar vraag je wat, en je krijgt zo snel mogelijk antwoord van iemand anders.

Maar dan eigenlijk mijn eerste vraag:
Is de welbekende "Snowleo"-Patch, met vele handige link, voor oa Verhoogde paden wel handig.
Gaat mijn spel crashen als de Snowleo-patch verhoogde paden op de oude manier herkent.

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
BerichtOke handig,

Maar je moet het meer zien als een variatie op het "Wara kan ik de volgende download vinden..."-Topic.
Daar wordt ook niet in een lijst bijgehouden naar welke downloads er is gezocht.
Daar vraag je wat, en je krijgt zo snel mogelijk antwoord van iemand anders.

Maar dan eigenlijk mijn eerste vraag:
Is de welbekende "Snowleo"-Patch, met vele handige link, voor oa Verhoogde paden wel handig.
Gaat mijn spel crashen als de Snowleo-patch verhoogde paden op de oude manier herkent.

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 30 Jan 2011 om 13:23
caspar1995
Datum: Maandag, 31 Jan 2011, 16:43 | Bericht # 5   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

sorry tigerkeeper ik heb echt geen idee wat die patch is waar je het overhebt...

maar ik heb zelf een vraagje
ik zit te twijfelen of ik deze download moet downloaden:

http://s1.zetaboards.com/Tesara/topic/4047359/1/#new

wat zit hier in en is het echt mooi, er zijn geen sceens dus ik weet niet wat ik er van moet verwachten!!

Berichtsorry tigerkeeper ik heb echt geen idee wat die patch is waar je het overhebt...

maar ik heb zelf een vraagje
ik zit te twijfelen of ik deze download moet downloaden:

http://s1.zetaboards.com/Tesara/topic/4047359/1/#new

wat zit hier in en is het echt mooi, er zijn geen sceens dus ik weet niet wat ik er van moet verwachten!!

Toegevoegd op 31 Jan 2011 om 16:43
{Kevin}
Datum: Maandag, 31 Jan 2011, 16:52 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Caspar: Ja, Daar zat ik ook mee in de dip wat het was..
Ik zou het graag van iemand horen die het pack heeft, en weet wat erin zit.
BerichtCaspar: Ja, Daar zat ik ook mee in de dip wat het was..
Ik zou het graag van iemand horen die het pack heeft, en weet wat erin zit.

Bericht getypt door - {Kevin}
Toegevoegd op 31 Jan 2011 om 16:52
Joshua
Datum: Maandag, 31 Jan 2011, 19:21 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Casper en Diertjee, ik kan je vertellen het is zeker een mooi pack je kleuren van het gras/bosje is veel natuurlijker vind ik, ik vind het zeker de moeite waard om te downloaden.

BerichtCasper en Diertjee, ik kan je vertellen het is zeker een mooi pack je kleuren van het gras/bosje is veel natuurlijker vind ik, ik vind het zeker de moeite waard om te downloaden.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 31 Jan 2011 om 19:21
caspar1995
Datum: Maandag, 31 Jan 2011, 19:26 | Bericht # 8   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

dinojos, thanks, zou je een plaatje kunnen plaatsen? dat zou ik heel erg fijn vinden :D

Berichtdinojos, thanks, zou je een plaatje kunnen plaatsen? dat zou ik heel erg fijn vinden :D

Toegevoegd op 31 Jan 2011 om 19:26
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz