ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geef eens wat meer informatie, welke balkjes worden wit!! Dat dieren wit zijn kan gebeuren, dan is er iets met de codering. Dus, dan is het dier verder goed hoor. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik weet wat hij bedoelt. hier is eerder een oplossing voor gevonden:
je hebt namelijk te veel downloads. als het goed is zie je je icoontjes van je XPs niet meer, die zijn verborgen onder een wit vlak. ook zijn alle icoontjes van de maps en je saves wit geworden en als je in je spel komt zijn er allemaal zwarte vlakken in beeld. als je dit wilt oplossen raden de meeste mensen een re-intall aan. dat zou ik zelf niet doen, ik heb zelf namelijk gewoon een paar downloads weggegooid. als je er genoeg weggooit verdwijnen deze irritante vlakken en kan je weer normaal spelen.
let er dus op:
-als je te veel download kan dit probleem mogelijk ook bij jou computer verschijnen -een re-install verwijderd all je custom downloads (tenzij je een backup maakt-maar wanneer je alles terugzet zullen deze vlakken weer verschijnen!)
ik had hetzelfde probleem en dat is netjes opgelost, door download verwijderen, dus kijk goed wat je niet meer nodig hebt! -dutch By dutchtimnl1 at 2011-11-07