Bij mij gebeurt het wel vaker dat als ik downloads gebruik, er veel misgaat. De icoontjes van de uitbreiding worden bedekt met een wit vierkant, de afbeeldingen van de mappen en saved- games hebben ook een wit vlak. En als je een map opent, is de ondergrond volledig verandert in noordelijk bos, en zijn er verscheidene zwarte vlekken op de grond. Ik weet niet of dit ook bij andere mensen is gebeurt, maar na een lange tijd heb ik een oplossing ontdekt.
1. Zoek uit welke downloads ervoor zorgen dat deze fout gebeurt. 2. Zet deze in een aparte map. 3. Sla al je andere downloads op op je back-up schijf (enkel als je er enorm veel hebt staan in de map : ProgramFiles/ Microsoft Games/ Zootycoon2 ) 4. Nu zal je je Zoo Tycoon 2 moeten de-instaleren. Vink niets aan ! 5. Nadat ZT2 verwijdert is begin je met het her-instaleren van de orginele Zoo Tycoon 2. 6. Nu komt de cruciale stap. Plaats alle downloads die de fout veroorzaken in de map ProgramFiles/ Microsoft Games/ Zootycoon2. Het maakt niet uit welke uitbreiding je nodig hebt voor die download, je plaatst ze er allemaal in. 7. Nu instaleer je de andere uitbreidingen.
Dit werkt bij 70 % van alle downloads die deze fout veroorzaken. Sommige (zoals bij mij de Downloads van REY ) zullen nog steeds die fout moeten veroorzaken. Die zal je niet kunnen gebruiken. Veel succes! Ik hoop dat binnenkort niemand nog last zal hebben met dit probleem, omdat het enorm veel werk is om het op te lossen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Iben, Dat klopt, ik download daarom ook niks van andere downloads site dan zootycoon.nl en de downloadsectie en van ZTSF. Meer ook niet. Want ik heb dat in het verleden gedaan en toen crashte mijn zt2 en daar baalde ik behoorlijk van omdat ik bijna al mijn scenario's had uitgespeeld. Dat is nu ook het geval. Ik heb nog 1 foutje en dat is dat mijn Chinese muntjak als die een kind krijgen, dat hij wit is. En die zet ik dan meestal uit in de natuur en dan is het probleem opgelost. Maar het is goed dat je dit opschrijft. Ben ook heel erg voorzichtig met downloads. En dat moet iedereen zijn. Gewoon afwachten totdat de download helemaal is goed gekeurd door de maker en niet opdringen van is het al af. Nee, gewoon rustig laten werken. Goed gedaan Iben en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bij mij gebeurt het wel vaker dat als ik downloads gebruik, er veel misgaat. De icoontjes van de uitbreiding worden bedekt met een wit vierkant, de afbeeldingen van de mappen en saved- games hebben ook een wit vlak. En als je een map opent, is de ondergrond volledig verandert in noordelijk bos, en zijn er verscheidene zwarte vlekken op de grond. Ik weet niet of dit ook bij andere mensen is gebeurt, maar na een lange tijd heb ik een oplossing ontdekt. 1. Zoek uit welke downloads ervoor zorgen dat deze fout gebeurt. 2. Zet deze in een aparte map. 3. Sla al je andere downloads op op je back-up schijf (enkel als je er enorm veel hebt staan in de map : ProgramFiles/ Microsoft Games/ Zootycoon2 ) 4. Nu zal je je Zoo Tycoon 2 moeten de-instaleren. Vink niets aan ! 5. Nadat ZT2 verwijdert is begin je met het her-instaleren van de orginele Zoo Tycoon 2. 6. Nu komt de cruciale stap. Plaats alle downloads die de fout veroorzaken in de map ProgramFiles/ Microsoft Games/ Zootycoon2. Het maakt niet uit welke uitbreiding je nodig hebt voor die download, je plaatst ze er allemaal in. 7. Nu instaleer je de andere uitbreidingen. Dit werkt bij 70 % van alle downloads die deze fout veroorzaken. Sommige (zoals bij mij de Downloads van REY ) zullen nog steeds die fout moeten veroorzaken. Die zal je niet kunnen gebruiken. Veel succes! Ik hoop dat binnenkort niemand nog last zal hebben met dit probleem, omdat het enorm veel werk is om het op te lossen.
Ik zal het voor eens en altijd uitleggen:
Dat betekend dat je TE veel downloads hebt. Doordat je computer dit niet aankan, gaat ZT2 het spel maar half draaien, met dit tot het gevolg. Oplossing, haal downloads uit je spel waarvan je denkt dat je die 1 van de 100x gebruik en laat de downloads die je 99 van de 100x gebruik staan...
Ik zal het voor eens en altijd uitleggen: Dat betekend dat je TE veel downloads hebt. Doordat je computer dit niet aankan, gaat ZT2 het spel maar half draaien, met dit tot het gevolg. Oplossing, haal downloads uit je spel waarvan je denkt dat je die 1 van de 100x gebruik en laat de downloads die je 99 van de 100x gebruik staan... Raymond
Dit kan wel kloppen, maar telkens als ik mijn methode gebruik, lukt het gewoon weer. Hoe kan je dat dan uitleggen ?
Maar, hoe zou ik ervoor kunnen zorgen dat mijn computer het wel zou aan kunnen ? Moet ik meer geheugen bij kopen, of moet ik iets anders doen. Ik gebruik eigenlijk elke download wel redelijk vaak.
Doordat je downloads niet allemaal in 1x geladen zijn...
een nieuwe pc kopen. Want je hebt nodig: Nieuw moederbord, Nieuwe processor, Nieuw werkgeugen, Meer wisselgeheugen (Grotere harde schijf)... TE duur allemaal bij elkaar, kun je beter een nieuwe pc kopen
is er dan een limiet op het aantal te installeren downloads ? wij hebben er wel tamelijk wat geïnstalleerd, maar tot op heden geen problemen
Voor het spel zelf is er geen limiet. Voor je computer soms wel! Mijn pc kan downloads niet echt goed aan, ik heb er dus ook (bijna) geen. Het hangt puur van de kwaliteiten van je pc (in de meesten gevallen je videokaart of je viritueel geheugen) af !