Downloaden op Tesara kan niet?
ZooHyena
Datum: Zondag, 27 Maa 2011, 17:57 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hallo, Ik ben weer eens op een probleem gestuit: Ik wil dingen downloaden van Tesara, maar altijd als ik op 'download' klik gebeurt er niks. Hoe lang ik ook wacht. Ik heb me al wel aangemeld & voorgesteld. Dus nu is mijn vraag: is er een tijdelijke fout in Tesara, komen meer mensen dit tegen, of heb ik iets over het hoofd gezien? Groeten, ZooHyena
Bericht Hallo, Ik ben weer eens op een probleem gestuit: Ik wil dingen downloaden van Tesara, maar altijd als ik op 'download' klik gebeurt er niks. Hoe lang ik ook wacht. Ik heb me al wel aangemeld & voorgesteld. Dus nu is mijn vraag: is er een tijdelijke fout in Tesara, komen meer mensen dit tegen, of heb ik iets over het hoofd gezien? Groeten, ZooHyena
Bericht getypt door - ZooHyena Toegevoegd op 27 Maa 2011 om 17:57
robje
Datum: Woensdag, 13 Apr 2011, 11:01 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
bij mij is dat ook zo, want dan geeft hij error aan
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht bij mij is dat ook zo, want dan geeft hij error aan Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 13 Apr 2011 om 11:01
ruben
Datum: Zondag, 24 Apr 2011, 21:02 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik raak gewoon niet meer op de downloadpagina van tesara en ik ben wel een member
Bericht ik raak gewoon niet meer op de downloadpagina van tesara en ik ben wel een member Bericht getypt door - ruben Toegevoegd op 24 Apr 2011 om 21:02
oeriii
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 16:23 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Bij mij lukt het ook niet, Terwijl ik al heel lang lid ben. het is wel vreemd
Bericht Bij mij lukt het ook niet, Terwijl ik al heel lang lid ben. het is wel vreemd Bericht getypt door - oeriii Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 16:23
Terdo
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 18:22 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Quote (oeriii )
Heb je al een bericht in het welkomsttopic geplaatst? Want daarna kan je pas downloaden
Always look on the bright side of life!
Bericht Quote (oeriii )
Heb je al een bericht in het welkomsttopic geplaatst? Want daarna kan je pas downloaden Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 18:22
NielsG
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 20:28 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Huh, bij mij gaat op Tesara alles altijd helemaal goed. Je meld je aan, plaatst een bericht in het welkomsforum en dan kan je bij de vele downloads. Misschien kan je even contact opnemen met de admin van Tesara . Niels
Bericht Huh, bij mij gaat op Tesara alles altijd helemaal goed. Je meld je aan, plaatst een bericht in het welkomsforum en dan kan je bij de vele downloads. Misschien kan je even contact opnemen met de admin van Tesara . Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 20:28
oeriii
Datum: Donderdag, 23 Jun 2011, 13:19 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ Terdo , Waar is die welcoms topic dan?
Bericht @ Terdo , Waar is die welcoms topic dan?Bericht getypt door - oeriii Toegevoegd op 23 Jun 2011 om 13:19
Terdo
Datum: Donderdag, 23 Jun 2011, 13:24 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
7
Curator
@ oeriii , Hier is de LINK
Bericht @ oeriii , Hier is de LINK Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 23 Jun 2011 om 13:24
oeriii
Datum: Donderdag, 23 Jun 2011, 13:31 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ Terdo , Maar dan komt er bij mij te staan error
Bericht @ Terdo , Maar dan komt er bij mij te staan errorBericht getypt door - oeriii Toegevoegd op 23 Jun 2011 om 13:31
Terdo
Datum: Donderdag, 23 Jun 2011, 15:40 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
7
Curator
@ oeriii , stap 1: je gaat naar tesara stap 2 je logt in stap 3 er staat als het goed is als 2de topic Welcome (je klikt hierop) stap 4 Je gaat naar het 'Introduce yourself' topic stap 5 Je plaatst een bericht als hallo ik ben oeriii en ik vindt zt2 echt super cool En dan kan je bij de downloads
Bericht @ oeriii , stap 1: je gaat naar tesara stap 2 je logt in stap 3 er staat als het goed is als 2de topic Welcome (je klikt hierop) stap 4 Je gaat naar het 'Introduce yourself' topic stap 5 Je plaatst een bericht als hallo ik ben oeriii en ik vindt zt2 echt super cool En dan kan je bij de downloads Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 23 Jun 2011 om 15:40