Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Aziatische goudkat
Rigje
Datum: Zondag, 10 Apr 2011, 21:34 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Ik heb de aziatische goudkat van ZTW gedowned en in de juiste map gezet maar kan hem ingame niet vinden. Kan iemand even ingame checken hoe hij daar heet, welk biotoop (volgens mij tropisch regenwoud maar weet niet zeker?) en eventueel zelfs zo lief willen zijn even een screen van de kat zoals deze rechtsonder wordt weergegeven als je em ingame wil zetten te plaatsen zodat ik em bij mij nogmaals kan gaan zoeken?

De screens die op ZTW staan kloppen niet of het plaatje dat rechtsonder verschijnt lijkt niet op de ingame versie. Ik heb nml 1 ongeidentificeerde katachtige.. maar dies heel lelijk dus eehm vandaar :)

Ik hoop dat iemand kan helpen!

Liefs

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
BerichtIk heb de aziatische goudkat van ZTW gedowned en in de juiste map gezet maar kan hem ingame niet vinden. Kan iemand even ingame checken hoe hij daar heet, welk biotoop (volgens mij tropisch regenwoud maar weet niet zeker?) en eventueel zelfs zo lief willen zijn even een screen van de kat zoals deze rechtsonder wordt weergegeven als je em ingame wil zetten te plaatsen zodat ik em bij mij nogmaals kan gaan zoeken?

De screens die op ZTW staan kloppen niet of het plaatje dat rechtsonder verschijnt lijkt niet op de ingame versie. Ik heb nml 1 ongeidentificeerde katachtige.. maar dies heel lelijk dus eehm vandaar :)

Ik hoop dat iemand kan helpen!

Liefs

Bericht getypt door - Rigje
Toegevoegd op 10 Apr 2011 om 21:34
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 10 Apr 2011, 21:35 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ Rigje,
De aziatische goudkat staat inderdaad bij tropisch regenwoud. Bij mij is die roze van kleur, kwa plaatje.
Ik hoop dat je daar iets aan hebt ;)

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ Rigje,
De aziatische goudkat staat inderdaad bij tropisch regenwoud. Bij mij is die roze van kleur, kwa plaatje.
Ik hoop dat je daar iets aan hebt ;)

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 10 Apr 2011 om 21:35
Lucoshi
Datum: Maandag, 11 Apr 2011, 07:50 | Bericht # 3   
Lucoshi  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Horeca Medewerker

hmmm, ik heb hem gemaakt XD Ik weet dat hij het niet goed doet, maar hij zit ook in het indonesisch pakket, die is ook te downloaden op ZTW en volgensmij ook hier. Ik hoop dat je daar wat aan hebt ;)
Berichthmmm, ik heb hem gemaakt XD Ik weet dat hij het niet goed doet, maar hij zit ook in het indonesisch pakket, die is ook te downloaden op ZTW en volgensmij ook hier. Ik hoop dat je daar wat aan hebt ;)

Bericht getypt door - Lucoshi
Toegevoegd op 11 Apr 2011 om 07:50
robje
Datum: Vrijdag, 15 Apr 2011, 18:32 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

of misschien moet je nog een keer bij je dieren downloads kijken

robje

http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Berichtof misschien moet je nog een keer bij je dieren downloads kijken