Datum: Donderdag, 12 Mei 2011, 20:50 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Quote (Okapivriend)
Bij mij doen de rode reuzenkangoeroe's het niet Ze blijven maar op een plek staan en gaan dan zeuren over voedsel en water. Soms blijft het mannetje gewoon helemaal stil staan en beweegt hij niet meer.
dit kan komen door dat je nog een oude reskin van de kangaroes op je pc hebt als je die verwijdert kan die hjet misschien weer doen weet iemand trouwens waneer redical remake 1 weer is te downloaden ik moet hem opnieuw downloaden
Added (12 Mei 2011, 20:50) --------------------------------------------- horen de biome reskins ook al in RR2 te zitten eigenlijk?
Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Woensdag, 11 Mei 2011, 19:11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ jeffrey, RR1 is gewoon te downloaden op de zelfde site als RR2, op AD dus. De dieren van deze uitbreiding zijn trouwens heel mooi, met name de eland. Ik wacht alleen nog op de chimp varianten.
Datum: Zaterdag, 14 Mei 2011, 13:01 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
tjalf ik weet wel waar hij te downloaden is alleen als ik op de link klik om hem te openen dan staat er een error bericht dus de vraag is WANEER is hij weer te downloaden? Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
RR1 is not available at the moment as they are promising a new update version - some people have had problems with elephants and chimps - but I have been lucky - another hack for RR2 i think to follow soon...