ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
RR 1 krijg ik de link naar media fire naar de homepage daarvan en die homepage kun je niet downloaden en bij RR 2 krijg ik de link naar het forum van Aurora Designs en daar moet ergens lid van zijn en dat snap ik niet
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
RR1 komt binnen kort weer uit ze zijn hem even aan het ehh...... hoe zal ik het noemen: verschonen en RR2 moet je lid worden van het forum Always look on the bright side of life!
Datum: Donderdag, 09 Jun 2011, 15:40 | Bericht # 4
0
Curator
ik weet niet waarom maar het duurt even voor ze je toe laten als lid op de site je moet gewoon elke dag even kijken en uit eindelijk laten ze je binnen en kan je in het forum *ik moest zelf ongeveer een week wachten Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik kan al op het forum en zit er al heel lang op iets korter dan een half jaar denk ik en misschien moet ik eerst inloggen en dan downloaden en over RR 1 hoe krijg ik die gedownload op Mediafire
robje
Added (10 Jun 2011, 10:00) --------------------------------------------- RR 2 die heb ik ondertussen al gedownload en hij staat er al op
0
Curator
RR1 is tijdelijk niet te downloaden ze zijn hem aan het updaten later kun je hem weer downloaden gewoon effe wachten ik verwacht dat het niet lang meer duurt Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
maar hoe download je RR2 dan want als ik op downloaden druk kom ik in een forum en dan druk ik daar nog is op downloaden en dan doet hij niks of moet het anders?
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
ze hebben al het goed is nu bij Aurora Designs een download button geplaatst, als je daar op klikt wordt je als het goed is doorgelinkt naar mediafire.