ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hallo allemaal ik ben pas gelede lid geworden van tesara en ben er achter gekomen dat de downloads daar ven media fire het voor een groot deels niet doen bij somige andere websites heb ik er ook last van soms vind die de downloads niet en soms kan wel downloaden maar dan opent hij het niet ik hoop de iemand mijn kan helpen. Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Quote (Marcelboy)
Sorry voor de late reacsie pc gekrast zodra ik weer zt2 heb geinstaleert probeer ik het heel erg bedankt
Het is dus, of een .zip bestand, of een .z2f bestand. Bij .zip bestanden moet je op openen klikken, en bij .z2f bestanden moet je op opslaan klikken.
Hier even een handleiding over de stappen die je bij openen en opslaan moet gebruiken:
Openen: Als het downloaden voltooid is, verschijnd er een schermpje. Hier vind je een .zip bestand. Open dit, en dan vind je een .z2f bestand. Dan klik je op uitpakken. Vervolgens kopiër je het .z2f bestand, en plaats je het in de map: "C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2". Als je nu je spel opstart, heb je de download.
Opslaan: Als je klikt op opslaan, moet je een map selecteren waarin je het bestand wilt opslaan. Dit kan je het beste gewoon doen in de map: "C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2". Als het downloaden voltooid is, heb je een paar opties in je download schermpje. Klik op "map openen". Dan ga je naar de map toe. Her vind je een .zip bestand. Open dit, en je vind een .z2f bestand. Deze moet je uitpakken, kopiëren en plaatsen (zonder het .zip bestand) in de map: "C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2". Als je nu je spel opstart heb je de download.