Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Problemen met mediafire
Marcelboy
Datum: Zaterdag, 13 Aug 2011, 21:42 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Hallo allemaal ik ben pas gelede lid geworden van tesara en ben er achter gekomen dat de downloads daar ven media fire het voor een groot deels niet doen bij somige andere websites heb ik er ook last van soms vind die de downloads niet en soms kan wel downloaden maar dan opent hij het niet ik hoop de iemand mijn kan helpen.

Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
BerichtHallo allemaal ik ben pas gelede lid geworden van tesara en ben er achter gekomen dat de downloads daar ven media fire het voor een groot deels niet doen bij somige andere websites heb ik er ook last van soms vind die de downloads niet en soms kan wel downloaden maar dan opent hij het niet ik hoop de iemand mijn kan helpen.

Bericht getypt door - Marcelboy
Toegevoegd op 13 Aug 2011 om 21:42
furka
Datum: Donderdag, 01 Sep 2011, 09:24 | Bericht # 2   
furka 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

me too it happens often with Valdera Unlimited downloads, you try to download them and it says "invalid or deleted file"

matteo lucarelli
Berichtme too it happens often with Valdera Unlimited downloads, you try to download them and it says "invalid or deleted file"

Bericht getypt door - furka
Toegevoegd op 01 Sep 2011 om 09:24
shurferoz
Datum: Vrijdag, 30 Sep 2011, 05:11 | Bericht # 3   
shurferoz 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Algún sitio donde poder presentarme? gracias!
BerichtAlgún sitio donde poder presentarme? gracias!

Bericht getypt door - shurferoz
Toegevoegd op 30 Sep 2011 om 05:11
McCamel
Datum: Vrijdag, 30 Sep 2011, 06:42 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

Het is waarschijnlijk een .z2f bestand, en daarbij werkt de optie openen niet. Probeer opslaan is, dat werkt waarschijnlijk wel.

David ;)

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
BerichtHet is waarschijnlijk een .z2f bestand, en daarbij werkt de optie openen niet. Probeer opslaan is, dat werkt waarschijnlijk wel.

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 30 Sep 2011 om 06:42
Marcelboy
Datum: Donderdag, 06 Okt 2011, 22:56 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Sorry voor de late reacsie pc gekrast zodra ik weer zt2 heb geinstaleert probeer ik het heel erg bedankt

Bericht veranderd door: Marcelboy - Donderdag, 06 Okt 2011, 22:57
BerichtSorry voor de late reacsie pc gekrast zodra ik weer zt2 heb geinstaleert probeer ik het heel erg bedankt

Toegevoegd op 06 Okt 2011 om 22:56
McCamel
Datum: Vrijdag, 07 Okt 2011, 16:16 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Curator

Quote (Marcelboy)
Sorry voor de late reacsie pc gekrast zodra ik weer zt2 heb geinstaleert probeer ik het heel erg bedankt

Het is dus, of een .zip bestand, of een .z2f bestand. Bij .zip bestanden moet je op openen klikken, en bij .z2f bestanden moet je op opslaan klikken.

Hier even een handleiding over de stappen die je bij openen en opslaan moet gebruiken:

Openen: Als het downloaden voltooid is, verschijnd er een schermpje. Hier vind je een .zip bestand. Open dit, en dan vind je een .z2f bestand. Dan klik je op uitpakken. Vervolgens kopiër je het .z2f bestand, en plaats je het in de map: "C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2". Als je nu je spel opstart, heb je de download.

Opslaan: Als je klikt op opslaan, moet je een map selecteren waarin je het bestand wilt opslaan. Dit kan je het beste gewoon doen in de map: "C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2". Als het downloaden voltooid is, heb je een paar opties in je download schermpje. Klik op "map openen". Dan ga je naar de map toe. Her vind je een .zip bestand. Open dit, en je vind een .z2f bestand. Deze moet je uitpakken, kopiëren en plaatsen (zonder het .zip bestand) in de map: "C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2". Als je nu je spel opstart heb je de download.

David ;)

Bericht veranderd door: J-aguaR - Vrijdag, 07 Okt 2011, 16:16
Bericht
Quote (Marcelboy)

Het is dus, of een .zip bestand, of een .z2f bestand. Bij .zip bestanden moet je op openen klikken, en bij .z2f bestanden moet je op opslaan klikken.

Hier even een handleiding over de stappen die je bij openen en opslaan moet gebruiken:

Openen: Als het downloaden voltooid is, verschijnd er een schermpje. Hier vind je een .zip bestand. Open dit, en dan vind je een .z2f bestand. Dan klik je op uitpakken. Vervolgens kopiër je het .z2f bestand, en plaats je het in de map: "C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2". Als je nu je spel opstart, heb je de download.

Opslaan: Als je klikt op opslaan, moet je een map selecteren waarin je het bestand wilt opslaan. Dit kan je het beste gewoon doen in de map: "C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2". Als het downloaden voltooid is, heb je een paar opties in je download schermpje. Klik op "map openen". Dan ga je naar de map toe. Her vind je een .zip bestand. Open dit, en je vind een .z2f bestand. Deze moet je uitpakken, kopiëren en plaatsen (zonder het .zip bestand) in de map: "C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2". Als je nu je spel opstart heb je de download.

David ;)

Toegevoegd op 07 Okt 2011 om 16:16
Marcelboy
Datum: Maandag, 24 Okt 2011, 02:55 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Bedankt voor je hulp McCamel het is me gelukt

BerichtBedankt voor je hulp McCamel het is me gelukt

Toegevoegd op 24 Okt 2011 om 02:55
McCamel
Datum: Dinsdag, 25 Okt 2011, 23:31 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Curator

Mooi zo. Dat is toch wel waarvoor we leden zijn. En van fouten kun je leren, dus aarzel niet om een vraag te stellen.

David ;)

BerichtMooi zo. Dat is toch wel waarvoor we leden zijn. En van fouten kun je leren, dus aarzel niet om een vraag te stellen.

David ;)

Toegevoegd op 25 Okt 2011 om 23:31
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz