Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 13:42 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik had gelezen dat ze geen inspiratie en zin meer had, er stond toen wel tijdelijk bij dus ik zou het eigenlijk niet weten wel jammer ik vond het altijd mooie downloads
Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 21:14 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik heb zelf met Sophie gesproken en wat zij tegen mij zij was dat ze ruzie had en niemand haar mocht en dat ze niet gaat desinge voor mensen die haar niet aardig vinden of haten.
Sophie, zal volgensmij ook geen downloads meer afmaken zoals Sp3/4 en de bakstennen muren Helaas dit waren wel 1 van de mooiere downloads.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
het is haar zeker niet gegund zo'n goede disingster en nogwel Nederlands ook. Heel jammer ik zat vooral op het entrance pack te wachten. Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
It was an instance where sophie and somebody got into the fight and she decided to stop releasing downloads. I pretty much think people hate that person now. It's not right for us to suffer for their wrong doings
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Sophie is inderdaad gestopt. ze schijnt te zijn gestopt voor school en vrienden, maar dat is het niet volgens mij. Ruben is een paar jaar geleden al gestopt, en hij kan dus de downloads niet afmaken. ik heb nog gevraagd of ze haar projecten aan een andere designer wilt geven, zodat de projecten en eventuele ideeën nog tot uitvoering gebracht kunnen worden. helaas heeft ze nog niet gereageerd. PM me even als je designer bent en het werk van Sophie in handen wilt nemen. eigenlijk hoop ik meer dat ze het designen mist, en weer begint, maar ik vrees dat dat hem niet gaat worden, als ze inderdaad ruzie heeft. we hopen dat we in ieder geval een antwoord en rede van haar krijgen.
tim
~edit~ kijk hier voor eventuele reacties hierover. By dutchtimnl1 at 2011-11-07