RR1
hananas59
Datum: Zaterdag, 17 Sep 2011, 18:19 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik heb RR1 gedownload maar de krokodil,pinguin&okapi Werken niet dan gaat het spel hangen Kan iemand mij helpen
Bericht Ik heb RR1 gedownload maar de krokodil,pinguin&okapi Werken niet dan gaat het spel hangen Kan iemand mij helpen Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 17 Sep 2011 om 18:19
robje
Datum: Vrijdag, 23 Sep 2011, 17:11 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
dan moet je het er weer afgooien en dan doet hij het weer, maar dan heb je geen RR 1 meer robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht dan moet je het er weer afgooien en dan doet hij het weer, maar dan heb je geen RR 1 meer robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 23 Sep 2011 om 17:11
egbert
Datum: Vrijdag, 23 Sep 2011, 17:22 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
waarschijnlijk is hij dan te zwaar voor jouw pc dan kan je er maar beter een aantal grote downloads er af gooien. of rr er af gooien. egbert
Bericht waarschijnlijk is hij dan te zwaar voor jouw pc dan kan je er maar beter een aantal grote downloads er af gooien. of rr er af gooien. egbert Bericht getypt door - egbert Toegevoegd op 23 Sep 2011 om 17:22
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 23 Sep 2011, 20:20 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
of je kan kijken of je nog oude reskins hebt van die dieren dat had ik ook en bij mij was dat de oplossing gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht of je kan kijken of je nog oude reskins hebt van die dieren dat had ik ook en bij mij was dat de oplossing gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 23 Sep 2011 om 20:20
dutchtimNL1
Datum: Zaterdag, 24 Sep 2011, 11:25 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
kijk of de dieren los in je folder staan, dan hoef je niet het hele pakket eraf te gooien
By dutchtimnl1 at 2011-11-07
Bericht kijk of de dieren los in je folder staan, dan hoef je niet het hele pakket eraf te gooien Bericht getypt door - dutchtimNL1 Toegevoegd op 24 Sep 2011 om 11:25
hananas59
Datum: Maandag, 03 Okt 2011, 08:52 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik heb de dieren samen dus dat is geen optie
Bericht Ik heb de dieren samen dus dat is geen optie Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 03 Okt 2011 om 08:52
dutchtimNL1
Datum: Maandag, 03 Okt 2011, 15:42 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ hananas59 , oké. is het een optie deze dieren niet te gebruiken? het kan misschien zelfs aan de bestandgrootte liggen. mogelijk kan je deze dieren wel gebruiken als je andere (onbelangrijke) downloads weggooid, maar dat kan je beter aan raymond vragen. en kijk ook even of je geen betaversie had van deze dieren.. ik had de beta van de olifant, en ik had hetzelfde probleem. nu ik de olifant eraf gegooid heb werkt het gewoon
Bericht @ hananas59 , oké. is het een optie deze dieren niet te gebruiken? het kan misschien zelfs aan de bestandgrootte liggen. mogelijk kan je deze dieren wel gebruiken als je andere (onbelangrijke) downloads weggooid, maar dat kan je beter aan raymond vragen. en kijk ook even of je geen betaversie had van deze dieren.. ik had de beta van de olifant, en ik had hetzelfde probleem. nu ik de olifant eraf gegooid heb werkt het gewoonBericht getypt door - dutchtimNL1 Toegevoegd op 03 Okt 2011 om 15:42
carnotaurus
Datum: Woensdag, 26 Okt 2011, 16:28 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Ik heb RR1 en RR2, bij mij doen ze het allemaal, maar misschien heb je hier wat aan: Ik download best veel, en soms heb ik een download die erg mooi is, maar hem niet meer gebruik, dan doe ik die op een USB, en een keer per week verwijder ik alle niet zo goede downloads, zo kan ik mooiere een plek geven!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Ik heb RR1 en RR2, bij mij doen ze het allemaal, maar misschien heb je hier wat aan: Ik download best veel, en soms heb ik een download die erg mooi is, maar hem niet meer gebruik, dan doe ik die op een USB, en een keer per week verwijder ik alle niet zo goede downloads, zo kan ik mooiere een plek geven! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 26 Okt 2011 om 16:28
freed95
Datum: Woensdag, 26 Okt 2011, 21:08 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik heb ook RR1 en RR2 en bij mij doen alle downloads het gewoon dus ik raad je net als sommige andere mensen gewoon aan je erbij neer te leggen en RR gewoon te verwijderen Greetz
Bericht ik heb ook RR1 en RR2 en bij mij doen alle downloads het gewoon dus ik raad je net als sommige andere mensen gewoon aan je erbij neer te leggen en RR gewoon te verwijderen Greetz Bericht getypt door - freed95 Toegevoegd op 26 Okt 2011 om 21:08
dutchtimNL1
Datum: Donderdag, 27 Okt 2011, 19:52 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ hananas59 , probeer als je hem wilt verwijderen hem even opnieuw te downloaden. kan ook aan je download liggen
Bericht @ hananas59 , probeer als je hem wilt verwijderen hem even opnieuw te downloaden. kan ook aan je download liggen Bericht getypt door - dutchtimNL1 Toegevoegd op 27 Okt 2011 om 19:52