Zoo ingang+bezoekers
Venice
Datum: Vrijdag, 23 Sep 2011, 14:51 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Als ik de zoo ingang verwijder krijg ik geen bezoekers meer Heeft iemand anders ook dat probleem? of kan ik daar iets aan doen? Alvast bedankt Venice
Bericht Als ik de zoo ingang verwijder krijg ik geen bezoekers meer Heeft iemand anders ook dat probleem? of kan ik daar iets aan doen? Alvast bedankt Venice Bericht getypt door - Venice Toegevoegd op 23 Sep 2011 om 14:51
robje
Datum: Vrijdag, 23 Sep 2011, 17:08 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
je hebt daarvoor een tegel waar zoo op staat en een pijl robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht je hebt daarvoor een tegel waar zoo op staat en een pijl robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 23 Sep 2011 om 17:08
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 23 Sep 2011, 20:05 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
je kan of de zootegel of de oll in one hack van snowleo downloaden. zelf krijg ik bij de oll in one hack error en weet niet waar de zootegel staat gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht je kan of de zootegel of de oll in one hack van snowleo downloaden. zelf krijg ik bij de oll in one hack error en weet niet waar de zootegel staat gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 23 Sep 2011 om 20:05
dutchtimNL1
Datum: Zaterdag, 24 Sep 2011, 11:28 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
je moet inderdaad de zootegel (die overigens 2 blocks in beslag neemt) plaatsen. zorg dat je hem dichtbij je (zelfgemaakte) poort plaatst, dan komen ze ook normaal binnenAdded (24 Sep 2011, 11:28) ---------------------------------------------@ Real_thomas , als het goed is staat hij tussen je gebouwen of scenery
By dutchtimnl1 at 2011-11-07
Bericht je moet inderdaad de zootegel (die overigens 2 blocks in beslag neemt) plaatsen. zorg dat je hem dichtbij je (zelfgemaakte) poort plaatst, dan komen ze ook normaal binnenAdded (24 Sep 2011, 11:28) ---------------------------------------------@ Real_thomas , als het goed is staat hij tussen je gebouwen of scenery
Bericht getypt door - dutchtimNL1 Toegevoegd op 24 Sep 2011 om 11:28
DierenThyrone
Datum: Donderdag, 27 Okt 2011, 17:50 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Removed
en trouwens ik kan de ingang niet verwijderen ik heb wel een zootegel
Bericht en trouwens ik kan de ingang niet verwijderen ik heb wel een zootegel Bericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 27 Okt 2011 om 17:50
McCamel
Datum: Donderdag, 27 Okt 2011, 21:47 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Dat is raar. Heb je het combi-pack van snowleo. Dan zou hij het moeten doen. Download het anders gewoon even opnieuw. Misschien helpt dat David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Dat is raar. Heb je het combi-pack van snowleo. Dan zou hij het moeten doen. Download het anders gewoon even opnieuw. Misschien helpt dat David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 27 Okt 2011 om 21:47
jeffrey
Datum: Donderdag, 27 Okt 2011, 23:03 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
kijk uit met die tegel laatst plaatste ik hem en op de plaats waar ik hem plaatste ston 15 min. later ee n echte nieuwe ingang!
Always look on the bright side of life!
Bericht kijk uit met die tegel laatst plaatste ik hem en op de plaats waar ik hem plaatste ston 15 min. later ee n echte nieuwe ingang! Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 27 Okt 2011 om 23:03
kizzy
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 18:26 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik heb het zelfde probleem maar ik heb de ingang verwijderaar gedownload op ztw
Bericht ik heb het zelfde probleem maar ik heb de ingang verwijderaar gedownload op ztw Bericht getypt door - kizzy Toegevoegd op 07 Nov 2011 om 18:26
zoomastermichman
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 20:14 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
op snowleo site kan je een goeie delete hack vinden waar ook zo,n tegel bij zit als je die plaats onder de zelfgemaakte ingang komen er wel bezoekers ik hoop dat je er wat aan hebt
Bericht op snowleo site kan je een goeie delete hack vinden waar ook zo,n tegel bij zit als je die plaats onder de zelfgemaakte ingang komen er wel bezoekers ik hoop dat je er wat aan hebt Bericht getypt door - zoomastermichman Toegevoegd op 07 Nov 2011 om 20:14
NielsG
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 16:09 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Voor de mensen die hem niet kunnen verwijderen, download hem is op snowleo's site, en dan druk je op de graafmachine(deleteknop) en druk je op de ingang.
Bericht Voor de mensen die hem niet kunnen verwijderen, download hem is op snowleo's site, en dan druk je op de graafmachine(deleteknop) en druk je op de ingang. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 16:09