Ik wist niet of we ze al konden downloaden. Maar ik heb nog een paar downloads van Zeta-Designs op de site gevonden. Er zit wel een bug in een van de packs, die houdt in dat je als je 1 van de verhoogde paden plaats, je hem niet in zijn geheel kan verwijderen. Ik zal geef een link, en je moet maar kijken wat je er mee doet.
Geen dank. Ik ben blij dat dit gewaardeerd wordt. Ik dacht dat ik misschien wel zou falen, omdat iedereen dat al wist ofzo, maar dat is gelukking niet zo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik zie wel een bug bij mij is er een heel mooi verhoogd pad bij gekomen alleen is zijn plaatje helemaal wit en als je hem probeert wegtehalen blijf er een stalen constructie staan heel mooi pad jammer van de bug kan ook zijn dat dat alleen bij mij is?
Dat is precies wat ook mijn probleem is. Hele vervelende bug, waardoor je in een keer je zoo kan verknallen. Als sommige geen last hebben van deze bug, dan zou het kunnen dat als we het pack opnieuw downloaden, we de bug kwijt zijn.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ timo13, nee, dat heb ik ook, en als je bij het scenery pack III een deur wil plaatsen voor verzorgers in de houtenhekken. Dan krijg je geen hek. Maar gewoon een lege doorgang... Maar desondanks is het een heel mooi pack!
----------------------------------------------------- EDIT Mccamel, we antwoordde precies te gelijk.
Ach.... Ik ben hier heel tevreden mee. Hij zal nooit afgemaakt worden, maar dat vind ik niet erg. Ik gebruik toch niet vaak ingangen, en anders kun je nog altijd een ingang van een ander hek nemen. En over dat verhoogde pad maak ik me al helemaal niet druk. Ik heb er nu zo veel, dat ik er geen last van heb als er nou 1 minder is.