Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
probleem...
zootiger
Datum: Zaterdag, 22 Okt 2011, 15:51 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

ik heb een vraagje, weet iemand hoe ik downloads op een pc zonder internet zet? en ze dan laat werken?
alvast bedankt zootiger ;)
Berichtik heb een vraagje, weet iemand hoe ik downloads op een pc zonder internet zet? en ze dan laat werken?
alvast bedankt zootiger ;)

Bericht getypt door - zootiger
Toegevoegd op 22 Okt 2011 om 15:51
NielsG
Datum: Zaterdag, 22 Okt 2011, 16:46 | Bericht # 2   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ zootiger, Je moet de downloads downloaden vanaf internet. Maar als je ze al op een andere computer hebt staan en naar een andere computer wil doen kan je ze op een USB-stick zetten en dan overplaatsen. Maar downloaden vanaf een pc zonder internet kan niet...

Niels

Bericht@ zootiger, Je moet de downloads downloaden vanaf internet. Maar als je ze al op een andere computer hebt staan en naar een andere computer wil doen kan je ze op een USB-stick zetten en dan overplaatsen. Maar downloaden vanaf een pc zonder internet kan niet...

Niels

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 22 Okt 2011 om 16:46
zootiger
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 11:18 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

ok ik heb ze op een usb stick gezet en op die computer gezet maar welk programma heb je eigenlijk nodig om deze downloads te instaleren?
zootiger ;)
Berichtok ik heb ze op een usb stick gezet en op die computer gezet maar welk programma heb je eigenlijk nodig om deze downloads te instaleren?
zootiger ;)

Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 11:18
Alexx
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 11:42 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker

Kassa Medewerker

Als het goed is heb je op je USB-stick alleen maar .z2f- en .rar of .zip-bestanden staan. De .z2f-bestanden kan je gewoon simpel in de Zoo Tycoon 2 "hoofdmap" plaatsen. De .zip en .rar bestanden moet je eerst uitpakken met bijvoorbeeld Winrar, dan komt er vrijwel altijd een .z2f-bestand uit die je weer in the hoofdmap plaatst.

Zoo Tycoon 2 hoofdmap staat hier als je Windows XP of ouder heb:
ProgramFiles\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2
Als je Windows Vista of Windows 7 heb staat ie hier:
ProgramFiles(x86)\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2

Ik hoop dat je alles snapt :p
BerichtAls het goed is heb je op je USB-stick alleen maar .z2f- en .rar of .zip-bestanden staan. De .z2f-bestanden kan je gewoon simpel in de Zoo Tycoon 2 "hoofdmap" plaatsen. De .zip en .rar bestanden moet je eerst uitpakken met bijvoorbeeld Winrar, dan komt er vrijwel altijd een .z2f-bestand uit die je weer in the hoofdmap plaatst.

Zoo Tycoon 2 hoofdmap staat hier als je Windows XP of ouder heb:
ProgramFiles\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2
Als je Windows Vista of Windows 7 heb staat ie hier:
ProgramFiles(x86)\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2

Ik hoop dat je alles snapt :p

Bericht getypt door - Alexx
Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 11:42
jesse2000
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 11:44 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Kassa Medewerker

zootiger

je hebt niks nodig om ze installeren dat hoeft niet alleen bij downloads van deze site moet je er gewoon op klikken en dan doen wat er staat en dan wordt hij automatisch geïnstalleerd bij andere downloads moet je ze gewoon uitpakken en in Deze computer/lokaal station C/Programma files/microsoft games /zoo tycoon 2.

jesse :)

alexx was me net voor om dit te zeggen heb het niet gezien tij dens het typen poste hij

Bericht veranderd door: jesse2000 - Zondag, 23 Okt 2011, 11:45
Berichtzootiger

je hebt niks nodig om ze installeren dat hoeft niet alleen bij downloads van deze site moet je er gewoon op klikken en dan doen wat er staat en dan wordt hij automatisch geïnstalleerd bij andere downloads moet je ze gewoon uitpakken en in Deze computer/lokaal station C/Programma files/microsoft games /zoo tycoon 2.

jesse :)

alexx was me net voor om dit te zeggen heb het niet gezien tij dens het typen poste hij

Bericht getypt door - jesse2000
Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 11:44
zootiger
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 11:45 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

ok maar hoe krijg ik winrar op die pc? toch al bedankt maar als ik weet hoe ik winrar op die pc krijg dan zal ik het meteen proberen bedankt :)
zootiger ;)
Berichtok maar hoe krijg ik winrar op die pc? toch al bedankt maar als ik weet hoe ik winrar op die pc krijg dan zal ik het meteen proberen bedankt :)
zootiger ;)

Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 11:45
Thijs
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 14:38 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Je moet Winrar wel downloaden op het Internet.
Typ bij google in: Winrar downloaden dan vind je het wel.

Thijs
BerichtJe moet Winrar wel downloaden op het Internet.
Typ bij google in: Winrar downloaden dan vind je het wel.

Thijs

Bericht getypt door - Thijs
Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 14:38
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz