Datum: Donderdag, 14 Mei 2009, 13:22 | Bericht # 1
wellidesigns
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik heb al verschillende malen iets gelezen over BB( beautiful birds ???) maar is dit een project in ontwikkeling of is dit ergens te downloaden? ik ben nieuw hierin en zou graag mijn zoo tycoon verfraaien ermee
Datum: Donderdag, 14 Mei 2009, 13:40 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Nee, een demo is er wel te downloaden op deze site http://www.ztwdownloads.ucoz.com/index/0-29 Maar ze zijn er nog mee bezig om het nog meer te verbeteren!! Dus, geduld hebben en dan komt alles goed. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Beautiful Birds is in principe een dood project. Op ZTW kun je zien wat er allemaal in zou komen. We wilden het nog afmaken, maar het team is in feite gewoon uit elkaar gevallen. Ik zal nog eens met de rest van het team overleggen wat we ermee zullen doen. Misschien dat we bijvoorbeeld de mooiste vogels gewoon los uitbrengen ! Forget the crew... Follow the rules!
Datum: Donderdag, 14 Mei 2009, 17:45 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Erry, je zei dat BB een dood project is , is LA/KD ook een dood project net als BB? Eigenlijk heb ik vernomen op deze site dat hij opgericht is als een thuis voor LA/KD. Maar werken jullie daar nog wel aan?
TigerKeeper
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Erry, je zei dat BB een dood project is , is LA/KD ook een dood project net als BB? Eigenlijk heb ik vernomen op deze site dat hij opgericht is als een thuis voor LA/KD. Maar werken jullie daar nog wel aan? TigerKeeper
LA heeft inmiddels 3X een crash moeten doorstaan. En 3X heb ik meer dan de helft verloren van al mijn bestanden. Er is GEEN 1 dier meer dat ik aan het begin heb gemaakt, en dat ik nu nog heb. Na de laatste crash was ik het MEER dan spuugzat, en heb ik besloten LA voorlopig te laten voor wat het is. Want het blijft iets wat ik voor de lol blijf doen, en voor mij was de lol van LA er wel af. Er zijn momenteel nog wat objecten, en 3-4 dieren over. Misschien breng ik die wel een keer uit. Maar voorlopig niet.