carnivora
carnotaurus
Datum: Woensdag, 18 Apr 2012, 18:07 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Hananas59, ja, maar het de dieren zijn ingedeeld in de groep: CARNIVORA, een groep zoogdieren waar ook de Reuzen panda bij hoort, en die eet alleen bamboe en zo nu en dan een bloem.
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Hananas59, ja, maar het de dieren zijn ingedeeld in de groep: CARNIVORA, een groep zoogdieren waar ook de Reuzen panda bij hoort, en die eet alleen bamboe en zo nu en dan een bloem. Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 18 Apr 2012 om 18:07
robje
Datum: Woensdag, 18 Apr 2012, 18:18 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
de panda valt ook onder carnivoren, want hij heeft de tanden van een carnivoor robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht de panda valt ook onder carnivoren, want hij heeft de tanden van een carnivoor robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 18 Apr 2012 om 18:18
Sebastien99
Datum: Zondag, 29 Apr 2012, 07:54 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Weet iemand van jullie waar je de download kan vinden? ik vind die beesten echt realistisch...
Dinosaurs rule
Bericht Weet iemand van jullie waar je de download kan vinden? ik vind die beesten echt realistisch... Bericht getypt door - Sebastien99 Toegevoegd op 29 Apr 2012 om 07:54
Joshua
Datum: Zondag, 29 Apr 2012, 10:30 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Ik zou wel graag een wilde kat willen hebben, daar hoorde ik van toen ik vorig jaar in Duitsland zat rond deze tijd.
Bericht Ik zou wel graag een wilde kat willen hebben, daar hoorde ik van toen ik vorig jaar in Duitsland zat rond deze tijd. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 29 Apr 2012 om 10:30
robje
Datum: Zondag, 29 Apr 2012, 16:39 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Sebastien99 : hij is nog niet uitgebracht robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht Sebastien99 : hij is nog niet uitgebracht robjeBericht getypt door - robje Toegevoegd op 29 Apr 2012 om 16:39
Merwinnen
Datum: Maandag, 14 Mei 2012, 19:49 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
dit is misschien een domme vraag maar wat is carnivoria (typ ik het zo goed)
Merwin(nen)
Bericht dit is misschien een domme vraag maar wat is carnivoria (typ ik het zo goed) Bericht getypt door - Merwinnen Toegevoegd op 14 Mei 2012 om 19:49
timo13
Datum: Maandag, 14 Mei 2012, 19:51 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Merwinnen , carnivoren zijn vlees eters, dus een pack met vleeseters, zoiets
Bericht @ Merwinnen , carnivoren zijn vlees eters, dus een pack met vleeseters, zoietsBericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 14 Mei 2012 om 19:51
evi111
Datum: Donderdag, 05 Jul 2012, 17:38 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 4
Kassa Medewerker
waar neer komt het pack uit ik ben verliefd op die beer echt mooien dieren
Bericht waar neer komt het pack uit ik ben verliefd op die beer echt mooien dieren Bericht getypt door - evi111 Toegevoegd op 05 Jul 2012 om 17:38
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 06 Jul 2012, 08:46 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
even iets rechtzetten: CARNIVORA is een groep zoogdieren! net als ARTIODACTYLA, en dus is het niet direct gewoon een pack met vleeseters! hier even de CARNIVORA stamboom:
Orde Carnivora Onderorde Feliformia Familie Felidae, Katachtigen Familie Herpestidae, Mangoesten Familie Viverridae, Civetkatten Familie Hyaenidae, Hyena's Familie Nandiniidae, Pardelroller Familie Eupleridae, Madagaskarcivetkatten Onderorde Caniformia Familie Procyonidae, Wasbeerachtigen Familie Ailuridae, Kleine panda Familie Ursidae, Beren Familie Canidae, Hondachtigen Familie Mustelidae, Marterachtigen Familie Mephitidae, Stinkdieren Familie Phocidae, Zeehonden Familie Odobenidae, Walrus Familie Otariidae, Oorrobben
en de tanden van een reuzen panda zijn heel geschikt voor bamboe, dus had dat ook zo'n bijzondere vorm van evolutie zijn: 2 (dingen van) organismen die toevallig heel veel op elkaar lijken, maar geen familie zijn! de panda is een beer en wordt daarom bij de CARNIVORA ingedeelt!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht even iets rechtzetten: CARNIVORA is een groep zoogdieren! net als ARTIODACTYLA, en dus is het niet direct gewoon een pack met vleeseters! hier even de CARNIVORA stamboom:
Orde Carnivora Onderorde Feliformia Familie Felidae, Katachtigen Familie Herpestidae, Mangoesten Familie Viverridae, Civetkatten Familie Hyaenidae, Hyena's Familie Nandiniidae, Pardelroller Familie Eupleridae, Madagaskarcivetkatten Onderorde Caniformia Familie Procyonidae, Wasbeerachtigen Familie Ailuridae, Kleine panda Familie Ursidae, Beren Familie Canidae, Hondachtigen Familie Mustelidae, Marterachtigen Familie Mephitidae, Stinkdieren Familie Phocidae, Zeehonden Familie Odobenidae, Walrus Familie Otariidae, Oorrobben
en de tanden van een reuzen panda zijn heel geschikt voor bamboe, dus had dat ook zo'n bijzondere vorm van evolutie zijn: 2 (dingen van) organismen die toevallig heel veel op elkaar lijken, maar geen familie zijn! de panda is een beer en wordt daarom bij de CARNIVORA ingedeelt! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 06 Jul 2012 om 08:46
legoman12324
Datum: Zaterdag, 21 Jul 2012, 00:34 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
nu even wat anders het pack zelf is gerealest op ztabc jongen dus downloaden kan
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht nu even wat anders het pack zelf is gerealest op ztabc jongen dus downloaden kan Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 21 Jul 2012 om 00:34