Datum: Woensdag, 29 Feb 2012, 22:53 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Oh, ik dacht dat carnivora algemeen stond voor vleeseters. Ze hebben er dus 'Europese vleeseters' van gemaakt xD Maar goed, een hermelijn, bunzing, wezel, nerts zijn allemaal een beetje hetzelfde soort. Allemaal marter-achtigen! Er zal er dus denk ik maar 1 van de 4 in gaat komen, als er al 1 in komt! Dan blijft toch mijn favoriet de wasbeer! Die vind je zowat overal
Even een opmerking, wasberen komen niet voor in europa (in het wild, of in ieder geval oorspronkelijk niet!) en carnivora is een groep carnivore zoogdieren, bv beren, wezels, hondachtigen, katten en nog veel meer! ik zelf zie het liefst een marter in het pakket, die mis ik nog! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
mol en egel lijken mij geen carnivora, of wel?
In elk geval zijn de beer, lynx en das al super. Poolvos zal er vast niet inkomen, leeft niet echt in Europa. Misschien de Europese wolf en vast nog een marter. Als het aan mij ligt dan de steenmarter. Een zeehond is ook mogelijk trouwens, maar de kans is nihil dat het een wordt die al in EE zit.
de poolvos leeft in het noorden van europa, rond rusland en die gebieden er is ook nog de wilde kat, die lijkt mij wel leuk opzich maar de wolf kan ook nog, in Radical Remake hebben ze niet alle dieren van een deel dus ze kunnen ook met deze de wolf en dan niet in RR en eu.... de europese otter is er ook nog, maar er zijn al best veel otters. nouja mij maakt het helemaal niks uit als uiteindelijk het pack uitgebracht is, zetten jullie dan hier een link? heel veel groetjes van ZooZa