Winzip kopen
Maxiejj
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 15:29 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hoi, ik heb laatst zt2 opnieuw geinstalleerd na een lange lange tijd en ik wilde wat gaan downloaden, maarrrrr, als ik de download open (geldt ook voor selfinstallerdownloads) krijg ik een meldinkje dat ik Winzip moet kopen. Zit er niets anders op dan winzip te kopen, want ik heb dit probleempje nog nooit gehad?? Alvast bedankt, Maxiejj
Groetjes Max
Bericht Hoi, ik heb laatst zt2 opnieuw geinstalleerd na een lange lange tijd en ik wilde wat gaan downloaden, maarrrrr, als ik de download open (geldt ook voor selfinstallerdownloads) krijg ik een meldinkje dat ik Winzip moet kopen. Zit er niets anders op dan winzip te kopen, want ik heb dit probleempje nog nooit gehad?? Alvast bedankt, Maxiejj Bericht getypt door - Maxiejj Toegevoegd op 05 Maa 2012 om 15:29
thomvonder
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 15:44 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Die melding krijg ik ook altijd en ik gebruik WinRar al jaren gratis Je kan die melding gewoon wegklikken
Bericht Die melding krijg ik ook altijd en ik gebruik WinRar al jaren gratis Je kan die melding gewoon wegklikken Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 05 Maa 2012 om 15:44
egbert
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 15:51 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
het gaat om winZIP niet om winrar, dus ik zou winrar nemen, dan krijg je ook een melding maar die kan je sluiten egbert
Bericht het gaat om winZIP niet om winrar, dus ik zou winrar nemen, dan krijg je ook een melding maar die kan je sluiten egbert Bericht getypt door - egbert Toegevoegd op 05 Maa 2012 om 15:51
Maxiejj
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 18:33 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Maar hoe kan ik winrar nemen? (kan ook zijn dat het wel winrar is) er is ook een knop met 'use evaluation version', maar die is grijs en die kan ik niet aanklikken ---EDIT--- ik ben nu bij mn vader en zt2 is geinstalleerd bij mn moeder (vervelend gescheiden ouders) maar als ik op het kruisje klik stopt volgens mij het hele downloadprocess??? ik weet het niet zeker, ik kijk morgen wel Maxiejj
Groetjes Max
Bericht veranderd door: Maxiejj - Maandag, 05 Maa 2012, 21:49
Bericht Maar hoe kan ik winrar nemen? (kan ook zijn dat het wel winrar is) er is ook een knop met 'use evaluation version', maar die is grijs en die kan ik niet aanklikken ---EDIT--- ik ben nu bij mn vader en zt2 is geinstalleerd bij mn moeder (vervelend gescheiden ouders) maar als ik op het kruisje klik stopt volgens mij het hele downloadprocess??? ik weet het niet zeker, ik kijk morgen wel Maxiejj Bericht getypt door - Maxiejj Toegevoegd op 05 Maa 2012 om 18:33
egbert
Datum: Dinsdag, 06 Maa 2012, 08:23 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
ja, dat klopt google op winrar en installeer die!
Bericht ja, dat klopt google op winrar en installeer die! Bericht getypt door - egbert Toegevoegd op 06 Maa 2012 om 08:23
Maxiejj
Datum: Dinsdag, 06 Maa 2012, 16:25 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
YES HET IS GELUKT!!!!!!! Heel erg bedankt beide, ik denk dat er nu een slotje op kan Maxiejj
Groetjes Max
Bericht YES HET IS GELUKT!!!!!!! Heel erg bedankt beide, ik denk dat er nu een slotje op kan Maxiejj Bericht getypt door - Maxiejj Toegevoegd op 06 Maa 2012 om 16:25
thomvonder
Datum: Dinsdag, 06 Maa 2012, 16:43 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Slotje gevraagd
Bericht Slotje gevraagd Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 06 Maa 2012 om 16:43