Savanne Rots
NielsG
Datum: Vrijdag, 23 Maa 2012, 21:12 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Heey! Ik was met Timo op MSN, en toen had ik een Savanne Rots gevonden, die gebruikte hij in z'n zoo, en gelijk vroegen veel mensen ernaar. Eerst een plaatje: Hij is van Maks, en staat op Z-Studio's: http://w11.zetaboards.com/Z_studio/topic/7608264/1/#new Wel even account aanmaken! Niels
Bericht Heey! Ik was met Timo op MSN, en toen had ik een Savanne Rots gevonden, die gebruikte hij in z'n zoo, en gelijk vroegen veel mensen ernaar. Eerst een plaatje: Hij is van Maks, en staat op Z-Studio's: http://w11.zetaboards.com/Z_studio/topic/7608264/1/#new Wel even account aanmaken! Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 23 Maa 2012 om 21:12
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 23 Maa 2012, 21:25 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Euh, Niels. Ik heb hem ook al gegeven aan hem xD wie was eerder?? xD Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Euh, Niels. Ik heb hem ook al gegeven aan hem xD wie was eerder?? xD Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 23 Maa 2012 om 21:25
thomvonder
Datum: Vrijdag, 23 Maa 2012, 21:27 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Ik had deze rots eigenlijk nog nooit gezien, maar hij ziet er erg gaaf uit ! Ik heb hem meteen maar even gedownload, bedankt voor de link Niels
Bericht Ik had deze rots eigenlijk nog nooit gezien, maar hij ziet er erg gaaf uit ! Ik heb hem meteen maar even gedownload, bedankt voor de link Niels Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 23 Maa 2012 om 21:27
hananas59
Datum: Zaterdag, 24 Maa 2012, 08:28 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik had deze ook nog nooit gezien en hij is best mooi op de site stond ook een super mooie anaconda die ik ook heb gedownloadt
Bericht ik had deze ook nog nooit gezien en hij is best mooi op de site stond ook een super mooie anaconda die ik ook heb gedownloadt Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 24 Maa 2012 om 08:28
robje
Datum: Zaterdag, 24 Maa 2012, 11:00 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
bedankt, voor de link van de site, want ik had mij erop aangemeld maar ik kon hem niet terugvinden dus ik kende die site al die download heb ik ookal robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht bedankt, voor de link van de site, want ik had mij erop aangemeld maar ik kon hem niet terugvinden dus ik kende die site al die download heb ik ookal robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 24 Maa 2012 om 11:00
NielsG
Datum: Zaterdag, 24 Maa 2012, 11:04 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Real_thomas , Ik gaf 'm geloof ik aan jou. XD
Bericht @ Real_thomas , Ik gaf 'm geloof ik aan jou. XD Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 24 Maa 2012 om 11:04
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 24 Maa 2012, 13:26 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Niels, nee zeker niet. Ik gaf hem eerst aan Timo. Daarna gaf ik jou ook een link, maar jij had hem al.. Het is wel jammer dat die rots een hokje verder geplaatst wordt dan er staat. Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Niels, nee zeker niet. Ik gaf hem eerst aan Timo. Daarna gaf ik jou ook een link, maar jij had hem al.. Het is wel jammer dat die rots een hokje verder geplaatst wordt dan er staat. Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 24 Maa 2012 om 13:26