RR water
hananas59
Datum: Maandag, 14 Mei 2012, 19:26 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
om het water van RR te laten werken moet je ergens waterdetail veranderen hoe doe ik dit
Bericht om het water van RR te laten werken moet je ergens waterdetail veranderen hoe doe ik dit Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 14 Mei 2012 om 19:26
timo13
Datum: Maandag, 14 Mei 2012, 19:45 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Merwinnen , Gevoel voor humor ofniet? Beschreiving!? nog nooit gezien bij een download @ hananas59 , je gaat in het menu naar spel instellingen dan staat er rechts in het scherm een venster met dingen die je allemaal aan kan zetten dan doe je de waterdetail helemaal open dus naar rechts
Bericht @ Merwinnen , Gevoel voor humor ofniet? Beschreiving!? nog nooit gezien bij een download @ hananas59 , je gaat in het menu naar spel instellingen dan staat er rechts in het scherm een venster met dingen die je allemaal aan kan zetten dan doe je de waterdetail helemaal open dus naar rechtsBericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 14 Mei 2012 om 19:45
hananas59
Datum: Maandag, 14 Mei 2012, 20:35 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik zal kijken maar volgensmij heb ik die optie niet moet je op menu staan of in game zitten
Bericht ik zal kijken maar volgensmij heb ik die optie niet moet je op menu staan of in game zitten Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 14 Mei 2012 om 20:35
Dyly
Datum: Dinsdag, 15 Mei 2012, 14:47 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Nee, gewoon in het openingsmenu als je het spel opstart. Waar je ook kan kiezen voor onbeperkt spel enz.
Zoo geweldig!!!
Bericht Nee, gewoon in het openingsmenu als je het spel opstart. Waar je ook kan kiezen voor onbeperkt spel enz. Bericht getypt door - Dyly Toegevoegd op 15 Mei 2012 om 14:47
hananas59
Datum: Dinsdag, 15 Mei 2012, 15:13 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
welke heb he die ad site of die van NS
Bericht welke heb he die ad site of die van NS Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 15 Mei 2012 om 15:13
zebraatje
Datum: Dinsdag, 15 Mei 2012, 15:42 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
huh? wat bedoel je? ik heb hier een stappenplan 1. start zoo tycoon 2 2. je komt op het beginmenu waar je kunt kiezen tussen onbeperkt spelen, spelopties enz. enz. 3. klik op spelopties 4. dan op meer instellingen 5. bij waterdetail doe je het helemaal naar rechts schuiven het staat dan op waterdetail hoog ruben
Bericht huh? wat bedoel je? ik heb hier een stappenplan 1. start zoo tycoon 2 2. je komt op het beginmenu waar je kunt kiezen tussen onbeperkt spelen, spelopties enz. enz. 3. klik op spelopties 4. dan op meer instellingen 5. bij waterdetail doe je het helemaal naar rechts schuiven het staat dan op waterdetail hoog ruben Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 15 Mei 2012 om 15:42
hananas59
Datum: Dinsdag, 15 Mei 2012, 16:08 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
heb het nu bedankt zebraatje slot gevraagd
Bericht heb het nu bedankt zebraatje slot gevraagd Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 15 Mei 2012 om 16:08