snowleo's carnivore house bloks
legoman12324
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 18:57 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 644
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
nu heb ik een vraag hoe kan ik er voor zorgen dat alle soorten voedsel er op kan doen zoals gras, hooi, vis enz enz enz wie oh wie kan me hier mee helpen
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht nu heb ik een vraag hoe kan ik er voor zorgen dat alle soorten voedsel er op kan doen zoals gras, hooi, vis enz enz enz wie oh wie kan me hier mee helpen Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 18:57
wollykonijn
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 19:02 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 809
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ legoman12324 , Dat moet je in de codering veranderen weet ik alleen weet ik niet hoe je de bestanden kan openen want er zit een beveiliging op ofzo
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ legoman12324 , Dat moet je in de codering veranderen weet ik alleen weet ik niet hoe je de bestanden kan openen want er zit een beveiliging op ofzo Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 19:02
legoman12324
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 19:23 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 644
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
ik weet alleen niet of je nou het carnivore house pack zelf of de combi-patch moet hebben er voor
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht ik weet alleen niet of je nou het carnivore house pack zelf of de combi-patch moet hebben er voor Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 19:23
wollykonijn
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 19:25 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 809
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ legoman12324 , Nee de codering zit in het carnivoren house de combipatch helpt gewoon dat dat pack in game komt en het werkt!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ legoman12324 , Nee de codering zit in het carnivoren house de combipatch helpt gewoon dat dat pack in game komt en het werkt!Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 19:25
legoman12324
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 19:27 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 644
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
nu heb ik in het combi patch een xml bestand gevonden van de waterbak en het carcas nu ben ik benieuwt als je de xml's van ander voedsel er in stop dat dat meschien mijn probleem oplost alleen ik zoek dus die xml bestanden van het voer EDIT------------------------------------------- heb het geprobeerd lukt niet licht aan de coding en wie wil dat probeeren te veranderen
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Maandag, 13 Aug 2012, 19:38
Bericht nu heb ik in het combi patch een xml bestand gevonden van de waterbak en het carcas nu ben ik benieuwt als je de xml's van ander voedsel er in stop dat dat meschien mijn probleem oplost alleen ik zoek dus die xml bestanden van het voer EDIT------------------------------------------- heb het geprobeerd lukt niet licht aan de coding en wie wil dat probeeren te veranderen Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 19:27
wollykonijn
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 20:47 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 809
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ legoman12324 , Ik denk dat je hem niet kan openen toch?
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ legoman12324 , Ik denk dat je hem niet kan openen toch?Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 20:47
legoman12324
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 20:51 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 644
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
nou ik heb winrar en open het zt2 bestand en dan enties, opject food en dan vind je hem en dat werk ook bij de combi patch ook alleen weet niet hoe ik het moet veranderen
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Maandag, 13 Aug 2012, 20:52
Bericht nou ik heb winrar en open het zt2 bestand en dan enties, opject food en dan vind je hem en dat werk ook bij de combi patch ook alleen weet niet hoe ik het moet veranderen Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 20:51
krieke668
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 23:12 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 499
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
Ik ga even een beetje zoeken... voor de duidelijkheid, ben GEEN pro, dus ik kan er ook 100% naast zitten xD In het basic pack: Code
<BFTypedBinder binderType="CarnivoraCage_SZE" abstract="true"> <!--"Snowleos Zoo Equipment"-Main-XML-file copyright by snowleo 2011--> <types> <entity> <shelters> <CarnivoraCage_SZE/> </shelters> </entity> </types> <instance> <BFGEntity entityVersion="1"> <physObjParenting> <parentObj parent="mainObj" child="FitSurfacePick"/> <parentObj parent="mainObj" child="shadowObj" rottype="use" postype="ignore" attachnode="link"/> <parentObj parent="mainObj" child="cage" rottype="use" postype="use" attachnode="link_cage"/> </physObjParenting> </BFGEntity> </instance> <shared> <ZTPlacementData selectable="false" minimumHeadroom="2.5" moveable="false" randomRotate="false" gridSnap="true" autoFootprint="false" terrainFlatten="true" waterPlacement="false" dockArrowStyle="special" dockArrowSize="1.0" sound="place_building" deleteSound="recycle_building" icon3Doffset="0 -0.047620 0.260370" icon3Dscale="0.198139"> <cfootprint width="3" height="3"/> <dfootprint width="0" height="0"/> <stompData> <prevent> <CarnivoraCage_SZE/> </prevent> </stompData> <attachObj> <entity nodeName="water" binderType="CarnivoraCageInside_water_SZE"/> <entity nodeName="food" binderType="CarnivoraCageInside_food_SZE"/> </attachObj> <excludedIconObjs> <FitSurfacePick /> </excludedIconObjs> </ZTPlacementData> <BFAIEntityDataShared s_uisort="a" b_SeeThrough="true" b_HasEntityFittingSurface="true" s_Product="Snowleos_Zoo_Equipment"/> <BFGCollisionData isStatic="true"> <typeScores Staff="0" Guest="0" avatar="0" Carnivora="0"/> </BFGCollisionData> </shared> <binder> <BFNamedBinder binderName="shadowObj"> <instance> <BFPhysObj> <BFStaticBlobShadowComponent shadowTexture="world\shadows\blob\round_blob.tga" baseNode="ShadowNode_01" width="10" minLength="6" maxLength="10" minOffset="0" maxOffset="1"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="mainObj"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent modelfile="entities/SZE/taps/CarnivoraCage_SZE.nif"/> <BFGroundFitComponent heightOffset="0.0"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="cage"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent /> <BFGroundFitComponent heightOffset="0.0"/> <BFDistanceCullComponent firstPersonOnly="true" cullDistance="0"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="FitSurfacePick"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent isBFR="true" modelfile="entities/SZE/pathgeometries/PathGeometry_SZE.bfb" scale="2.7" /> <BFGFittingSurfaceComponent heightOffset="1.0" fitToActualHeight="false"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="Rest"> <instance> <BFGEntityContainer> <slots> <BFGEntityContainerSlot enterBehSet="EnterShadeStructure" useBehSet="UseShadeStructure" exitBehSet="ExitShadeStructure" capacity="9"/> </slots> </BFGEntityContainer> </instance> </BFNamedBinder> <BFBinder> <instance> <ZTEconomyComponent cost="500"> <ZTTransaction name="build" costType="parent" type="debit" category="animal_upkeep"/> <ZTTransaction name="destroy" cost="80" costType="%parent" type="credit" category="recycling"/> </ZTEconomyComponent> </instance> </BFBinder> </binder> </BFTypedBinder>
Op een bepaalt moment staat er : Code
<attachObj> <entity nodeName="water" binderType="CarnivoraCageInside_water_SZE"/> <entity nodeName="food" binderType="CarnivoraCageInside_food_SZE"/> </attachObj>
Ik denk nu wanneer behoort iets tot het type "CarnivoraCageInside_food_SZE" dus ik ga naar de combi patch In de combipatch: Code
<BFTypedBinder binderType="Carcass_Meat"> <types> <entity> <food> <Carcass> <Carcass_Meat/> </Carcass> </food> </entity> </types> <instance> <BFGEntity entityVersion="1"/> </instance> <shared> <ZTPlacementData icon3Doffset="0 -0.011572 0.334093" icon3Dscale="1.093877"/> <UIToggleButton template="adopt"> <UIAspect> <default image="entities\objects\food\Carcass\Carcass_Meat_icon.dds"/> </UIAspect> <UIHelpInfo name="" short="" long="" help="" ids="entityname:Carcass_Meat"/> <on> <event msg="ZT_SETPLACEMENTOBJECT" data="BFString" string="Carcass_Meat"/> </on> </UIToggleButton> <UIToggleButton template="researchentity"> <UIAspect> <default image="entities\objects\food\Carcass\Carcass_Meat_icon.dds"/> </UIAspect> <on> <event msg="ZT_SETPLACEMENTOBJECT" data="BFString" string="Carcass_Meat"/> </on> </UIToggleButton> <BFAIEntityDataShared b_Researchable="true" s_FoodType="Meat" f_FameReq="80" b_CarnivoreFood="true" s_contents="Terrain_Meat" s_prop="Meat_Prop" f_researchUnlockTime="80" f_researchCost="800"/> </shared> <binder> <BFNamedBinder binderName="mainObj"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent isBFR="true" modelfile="entities/objects/food/Carcass/Carcass" switch="0 18 36"/> <BFGroundFitComponent heightOffset="0.0" floatOnWater="true" waterOffset="0.0" /> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="full" required="1"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent isBFR="true" modelfile="entities/objects/food/Carcass/Carcass_Meat_Full" switch="0 18 36"/> <BFGroundFitComponent heightOffset="0.0" floatOnWater="true" waterOffset="0.0" maxTilt="50"/> <BFDistanceCullComponent firstPersonOnly="true" cullDistance="20"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="twothird" required="0"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent isBFR="true" modelfile="entities/objects/food/Carcass/Carcass_Meat_66" switch="0 18 36"/> <BFGroundFitComponent heightOffset="0.0" floatOnWater="true" waterOffset="0.0" maxTilt="50"/> <BFDistanceCullComponent firstPersonOnly="true" cullDistance="10"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="onethird" required="0"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent isBFR="true" modelfile="entities/objects/food/Carcass/Carcass_Meat_33" switch="0 18 36"/> <BFGroundFitComponent heightOffset="0.0" floatOnWater="true" waterOffset="0.0" maxTilt="50"/> <BFDistanceCullComponent firstPersonOnly="true" cullDistance="5"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="empty" required="0"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent isBFR="true" modelfile="entities/objects/food/Carcass/Carcass_Meat_Empty" switch="0 18 36"/> <BFGroundFitComponent heightOffset="0.0" floatOnWater="true" waterOffset="0.0" maxTilt="50"/> <BFDistanceCullComponent firstPersonOnly="true" cullDistance="5"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFBinder required="1"> <instance> <BFAIEntityDataInstance f_FoodLevel="100"/> </instance> </BFBinder> <BFBinder required="1"> <instance> <BFAIFadeController attribName="f_FoodLevel" currState="full" fadePeriod="1"> <stateList> <full physObj="full" minRange="66" maxRange="101"/> <twothird physObj="twothird" minRange="33" maxRange="66"/> <onethird physObj="onethird" minRange="1" maxRange="33"/> <empty physObj="empty" minRange="-101" maxRange="1"/> </stateList> </BFAIFadeController> </instance> </BFBinder> <BFBinder> <instance> <ZTEconomyComponent cost="1075"> <ZTTransaction name="build" costType="parent" type="debit" category="animal_upkeep"/> <ZTTransaction name="destroy" cost="80" costType="%parent" type="credit" category="recycling"/> <ZTTransaction name="refill" cost="75" type="credit" category="animal_upkeep"/> </ZTEconomyComponent> </instance> </BFBinder> </binder> </BFTypedBinder>
Op een bepaald moment staat er dit: Code
<BFAIEntityDataShared b_Researchable="true" s_FoodType="Meat" f_FameReq="80" b_CarnivoreFood="true" s_contents="Terrain_Meat" s_prop="Meat_Prop" f_researchUnlockTime="80" f_researchCost="800"/>
"b_CarnivoreFood="true" Volgens mij kunnen dingen met dit erbij in de kooi worden geplaatst... In ieder geval veel succes om zoiets te doen, het lijkt mij eigenlijk een hoop werk om zoiets goed werkent te krijgen... ps: veranderen doe je met kladblok
Bericht veranderd door: krieke668 - Maandag, 13 Aug 2012, 23:12
Bericht Ik ga even een beetje zoeken... voor de duidelijkheid, ben GEEN pro, dus ik kan er ook 100% naast zitten xD In het basic pack: Code
<BFTypedBinder binderType="CarnivoraCage_SZE" abstract="true"> <!--"Snowleos Zoo Equipment"-Main-XML-file copyright by snowleo 2011--> <types> <entity> <shelters> <CarnivoraCage_SZE/> </shelters> </entity> </types> <instance> <BFGEntity entityVersion="1"> <physObjParenting> <parentObj parent="mainObj" child="FitSurfacePick"/> <parentObj parent="mainObj" child="shadowObj" rottype="use" postype="ignore" attachnode="link"/> <parentObj parent="mainObj" child="cage" rottype="use" postype="use" attachnode="link_cage"/> </physObjParenting> </BFGEntity> </instance> <shared> <ZTPlacementData selectable="false" minimumHeadroom="2.5" moveable="false" randomRotate="false" gridSnap="true" autoFootprint="false" terrainFlatten="true" waterPlacement="false" dockArrowStyle="special" dockArrowSize="1.0" sound="place_building" deleteSound="recycle_building" icon3Doffset="0 -0.047620 0.260370" icon3Dscale="0.198139"> <cfootprint width="3" height="3"/> <dfootprint width="0" height="0"/> <stompData> <prevent> <CarnivoraCage_SZE/> </prevent> </stompData> <attachObj> <entity nodeName="water" binderType="CarnivoraCageInside_water_SZE"/> <entity nodeName="food" binderType="CarnivoraCageInside_food_SZE"/> </attachObj> <excludedIconObjs> <FitSurfacePick /> </excludedIconObjs> </ZTPlacementData> <BFAIEntityDataShared s_uisort="a" b_SeeThrough="true" b_HasEntityFittingSurface="true" s_Product="Snowleos_Zoo_Equipment"/> <BFGCollisionData isStatic="true"> <typeScores Staff="0" Guest="0" avatar="0" Carnivora="0"/> </BFGCollisionData> </shared> <binder> <BFNamedBinder binderName="shadowObj"> <instance> <BFPhysObj> <BFStaticBlobShadowComponent shadowTexture="world\shadows\blob\round_blob.tga" baseNode="ShadowNode_01" width="10" minLength="6" maxLength="10" minOffset="0" maxOffset="1"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="mainObj"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent modelfile="entities/SZE/taps/CarnivoraCage_SZE.nif"/> <BFGroundFitComponent heightOffset="0.0"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="cage"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent /> <BFGroundFitComponent heightOffset="0.0"/> <BFDistanceCullComponent firstPersonOnly="true" cullDistance="0"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="FitSurfacePick"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent isBFR="true" modelfile="entities/SZE/pathgeometries/PathGeometry_SZE.bfb" scale="2.7" /> <BFGFittingSurfaceComponent heightOffset="1.0" fitToActualHeight="false"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="Rest"> <instance> <BFGEntityContainer> <slots> <BFGEntityContainerSlot enterBehSet="EnterShadeStructure" useBehSet="UseShadeStructure" exitBehSet="ExitShadeStructure" capacity="9"/> </slots> </BFGEntityContainer> </instance> </BFNamedBinder> <BFBinder> <instance> <ZTEconomyComponent cost="500"> <ZTTransaction name="build" costType="parent" type="debit" category="animal_upkeep"/> <ZTTransaction name="destroy" cost="80" costType="%parent" type="credit" category="recycling"/> </ZTEconomyComponent> </instance> </BFBinder> </binder> </BFTypedBinder>
Op een bepaalt moment staat er : Code
<attachObj> <entity nodeName="water" binderType="CarnivoraCageInside_water_SZE"/> <entity nodeName="food" binderType="CarnivoraCageInside_food_SZE"/> </attachObj>
Ik denk nu wanneer behoort iets tot het type "CarnivoraCageInside_food_SZE" dus ik ga naar de combi patch In de combipatch: Code
<BFTypedBinder binderType="Carcass_Meat"> <types> <entity> <food> <Carcass> <Carcass_Meat/> </Carcass> </food> </entity> </types> <instance> <BFGEntity entityVersion="1"/> </instance> <shared> <ZTPlacementData icon3Doffset="0 -0.011572 0.334093" icon3Dscale="1.093877"/> <UIToggleButton template="adopt"> <UIAspect> <default image="entities\objects\food\Carcass\Carcass_Meat_icon.dds"/> </UIAspect> <UIHelpInfo name="" short="" long="" help="" ids="entityname:Carcass_Meat"/> <on> <event msg="ZT_SETPLACEMENTOBJECT" data="BFString" string="Carcass_Meat"/> </on> </UIToggleButton> <UIToggleButton template="researchentity"> <UIAspect> <default image="entities\objects\food\Carcass\Carcass_Meat_icon.dds"/> </UIAspect> <on> <event msg="ZT_SETPLACEMENTOBJECT" data="BFString" string="Carcass_Meat"/> </on> </UIToggleButton> <BFAIEntityDataShared b_Researchable="true" s_FoodType="Meat" f_FameReq="80" b_CarnivoreFood="true" s_contents="Terrain_Meat" s_prop="Meat_Prop" f_researchUnlockTime="80" f_researchCost="800"/> </shared> <binder> <BFNamedBinder binderName="mainObj"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent isBFR="true" modelfile="entities/objects/food/Carcass/Carcass" switch="0 18 36"/> <BFGroundFitComponent heightOffset="0.0" floatOnWater="true" waterOffset="0.0" /> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="full" required="1"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent isBFR="true" modelfile="entities/objects/food/Carcass/Carcass_Meat_Full" switch="0 18 36"/> <BFGroundFitComponent heightOffset="0.0" floatOnWater="true" waterOffset="0.0" maxTilt="50"/> <BFDistanceCullComponent firstPersonOnly="true" cullDistance="20"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="twothird" required="0"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent isBFR="true" modelfile="entities/objects/food/Carcass/Carcass_Meat_66" switch="0 18 36"/> <BFGroundFitComponent heightOffset="0.0" floatOnWater="true" waterOffset="0.0" maxTilt="50"/> <BFDistanceCullComponent firstPersonOnly="true" cullDistance="10"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="onethird" required="0"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent isBFR="true" modelfile="entities/objects/food/Carcass/Carcass_Meat_33" switch="0 18 36"/> <BFGroundFitComponent heightOffset="0.0" floatOnWater="true" waterOffset="0.0" maxTilt="50"/> <BFDistanceCullComponent firstPersonOnly="true" cullDistance="5"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFNamedBinder binderName="empty" required="0"> <instance> <BFPhysObj> <BFSimpleLODComponent isBFR="true" modelfile="entities/objects/food/Carcass/Carcass_Meat_Empty" switch="0 18 36"/> <BFGroundFitComponent heightOffset="0.0" floatOnWater="true" waterOffset="0.0" maxTilt="50"/> <BFDistanceCullComponent firstPersonOnly="true" cullDistance="5"/> </BFPhysObj> </instance> </BFNamedBinder> <BFBinder required="1"> <instance> <BFAIEntityDataInstance f_FoodLevel="100"/> </instance> </BFBinder> <BFBinder required="1"> <instance> <BFAIFadeController attribName="f_FoodLevel" currState="full" fadePeriod="1"> <stateList> <full physObj="full" minRange="66" maxRange="101"/> <twothird physObj="twothird" minRange="33" maxRange="66"/> <onethird physObj="onethird" minRange="1" maxRange="33"/> <empty physObj="empty" minRange="-101" maxRange="1"/> </stateList> </BFAIFadeController> </instance> </BFBinder> <BFBinder> <instance> <ZTEconomyComponent cost="1075"> <ZTTransaction name="build" costType="parent" type="debit" category="animal_upkeep"/> <ZTTransaction name="destroy" cost="80" costType="%parent" type="credit" category="recycling"/> <ZTTransaction name="refill" cost="75" type="credit" category="animal_upkeep"/> </ZTEconomyComponent> </instance> </BFBinder> </binder> </BFTypedBinder>
Op een bepaald moment staat er dit: Code
<BFAIEntityDataShared b_Researchable="true" s_FoodType="Meat" f_FameReq="80" b_CarnivoreFood="true" s_contents="Terrain_Meat" s_prop="Meat_Prop" f_researchUnlockTime="80" f_researchCost="800"/>
"b_CarnivoreFood="true" Volgens mij kunnen dingen met dit erbij in de kooi worden geplaatst... In ieder geval veel succes om zoiets te doen, het lijkt mij eigenlijk een hoop werk om zoiets goed werkent te krijgen... ps: veranderen doe je met kladblok Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 23:12
legoman12324
Datum: Dinsdag, 14 Aug 2012, 00:41 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 644
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
nu probeer ik in het xml bestand van de takken het te plakken ik probeer het op te slaan maar dan is het ineens een text document en kan ik het niet vervangen
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht nu probeer ik in het xml bestand van de takken het te plakken ik probeer het op te slaan maar dan is het ineens een text document en kan ik het niet vervangen Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 14 Aug 2012 om 00:41
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 14 Aug 2012, 09:27 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 809
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
hmm... Ik kan het bestand helemaal niet weergeven of zo ik vind het maar raar, maarja
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht hmm... Ik kan het bestand helemaal niet weergeven of zo ik vind het maar raar, maarja Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 14 Aug 2012 om 09:27