Datum: Donderdag, 21 Feb 2013, 14:33 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
@ daverijs, Yep hier het zelfde probleem. Hoe goed ik ook zoek, ik kom (bijna) geen downloads meer van Snowleo tegen. Hier een link naar de downloads van Snowleo die ik heb.
*in verband met het (waarschijnlijk) in strijd zijn met de regels, heb ik de link weer weg gehaald! OrcaFreak bedankt voor je advies! *
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht veranderd door: Remeo - Zaterdag, 23 Feb 2013, 20:23
Kassa Medewerker
@ pellewelle, @ debbie, Geen dank. Zo helpen we elkaar een beetje met downloads die (bijna) niet meer te vinden zijn! Ik zou willen dat er meer personen zijn die Snowleo's files weer in roulatie brengen.
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
@ Remeo: Het probleem hiermee is dat het eigenlijk niet mag zonder de toestemming van de maker. Je kan ze wel via email doorsturen, maar je mag geen link online zetten waar iedereen zomaar aan kan. En snowleo heeft hiervoor zeker geen toestemming gegeven. Anderen op andere forums hebben het ook geprobeerd en moesten de link weer verwijderen.
Groetjes
P.S.: Sorry als dit overkomt als mod. gedrag. Dat is niet de bedoeling.
Kassa Medewerker
@ OrcaFreak, Hoi OrcaFreak,
Dit komt helemaal niet over als mod gedrag. Ik ben blij dat je mij adviseert als ik dingen doe die in strijd zijn met de regeltjes. Ik zal kijken of ik de link weer weg kan halen. Ik ben redelijk nieuw met forums en dergelijke. Ik moet nog een hoop leren.
Orca bedankt voor je comment!!!
Vriendelijke groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!