ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
hey hey ik wil heel graag de hack 'scenario eind' instaleren.. maar het lukt maar niet..
er staat in de handleiding, C:\Documents and settings\-Jouw account-\Application Data\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\-Jouw ZT2 account- maar bij mij is het, C:\ Program files, Microsoft Games, zootycoon2,. en dan kan ik doen wat ik wil.. maar er komt geen 'Jouw ZT2 account'.. en ik kan het bestand dus nergens in plaatsen..
Voor XP: Stap 1: Klik start, en kies Deze computer Stap 2: Ga naar de C schijf Stap 3: Ga naar Documents and Settings. Stap 4: Ga naar jou account (deze kun je vinden door op start te klikken, hij staat dan bij het plaatje) Stap 5: Ga naar de map Application Data. LET OP!!! De map Application Data is een onzichtbare map, mocht je deze map niet zien, voer dan dit uit: 1- Klik BOVEN in beeld op Extra 2- Klik op Mapopties 3- Klik nu boven in het venster dat zich nu net geopend heeft op Weergave 4- Scroll de balk in het grote vlak naar BENEDEN 5- Klik bij "Verborgen bestanden en mappen" op het onderste Keuze-rondje (Verborgen bestanden en mappen weergeven) 6- Klik onder in het venster op Toepassen 7- Klik onder in het venster nu op OK 8- Nu zie je de map "Application Data" Stap 6: Ga in de map Application Data naar de map Microsoft Games Stap 7: Ga naar de map Zoo Tycoon 2 Stap 8: als je een eigen account heb gemaakt in ZT2, ga dan naar die map, anders kies je "Standaardprofiel"
Voor Vista: Stap 1: Klik start, en kies Deze computer Stap 2: Ga naar de C schijf Stap 3: Ga naar Gebruikers. Stap 4: Ga naar jou account (deze kun je vinden door op start te klikken, hij staat dan onder het plaatje) Stap 5: Ga naar de map AppData. LET OP!!! De map AppData is een onzichtbare map, mocht je deze map niet zien, voer dan dit uit: 1- Klik LINKS-BOVEN in beeld op Organiseren 2- Klik op Map- en Zoekopties 3- Klik nu boven in het venster dat zich nu net geopend heeft op Weergave 4- Scroll de balk in het grote vlak naar BENEDEN 5- Klik bij "Verborgen bestanden en mappen" op het onderste Keuze-rondje (Verborgen bestanden en mappen weergeven) 6- Klik onder in het venster op Toepassen 7- Klik onder in het venster nu op OK 8- Nu zie je de map "AppData" Stap 6: Ga in de map Application Data naar de map Roaming Stap 7: ga naar de map Microsoft Games Stap 8: Ga naar de map Zoo Tycoon 2 Stap 9: als je een eigen account heb gemaakt in ZT2, ga dan naar die map, anders kies je "Standaardprofiel"
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
heyy dankjewel maar ik kom er niet helemaal uit ik heb namenlijk xp en zootycoon2 (en alle uitbreidingen op MM na)
Stap 6: Ga in de map Application Data naar de map Microsoft Games nou bij mij is er geen map 'Microsoft Games', alleen 'Microsoft' en daar staat geen Zootycoon2 in (ik heb gewoon alle orginele spellen..)
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
1
Vrijwilliger
hallo. ik heb scenario einde gedownload en alles werkt perfect. ik heb alleen 1 probleem als ik het spel wil opslaan dan krijg ik het bericht dat ik niet kan opslaan omdat het alleen-lezen is wat kan ik daaraan doen!!??
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
C:\Documents and settings\-Jouw account-\Application Data\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\-Jouw ZT2 account-
Zet bij -Jouw account- je gebruikersaccount van Win XP neer, en zet niet de hele link in de verkenner neer maar zet het volgende neer: C:\Documents and settings\JOUW ACCOUNT VAN WINDOWS DUS\Application Data\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2
Daarna zie je een map met een gebruikersnaam die je in ZT2 gebruikt. Klik daarop en installeer het in de map.
Mischien is deze uitleg iets overbodig, in dat geval sorry. Ik begrijp je probleem namelijk niet zo goed. Je hoeft het niet opnieuw uit te leggen, waanrschijnlijk begrijp je het bij Raymond :P
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
1
Vrijwilliger
Hallo. ik zit nog steeds met een probleempje. ik wil zoo tycoon2 spelen met scenario einde werkt perfect alleen als ik op wil slaan dan geeft de pc aan alleen-lezen aan. dus ik dat uitzetten en kijk ik nog een keer staat het hokje weer aangevinkt. iemand die weet hoe ik van dit probleem afkom