ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ NielsGuchelaar, sorry voor de late reactie kijk in het topic snowleo's links en een site waar je moet registreren is het supportforum en als je snowleo's rocks wil moet je naar wishlists, rocks, en dan zie je links naar de downloads
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Mag ik even vragen ik heb op zootycoon ABC al bijna heel snowleo´s projecten forum door gespit maar ik zie wel honderde plaatjes maar nergens links om die dingen te downloaden weet iemand of hij wel al die downloads uitbrengt? Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ jeffrey, buiten hetgeen wat @ NielsGuchelaar, al zei, blijft er ook nog een probleem dat 3kwart van de links die er WEL instaan, niet werkt. dit komt omdat hij een nieuwe site gemaakt heeft. in de supportforums zijn maar een paar dingen terug te halen, maar lang niet alles By dutchtimnl1 at 2011-11-07
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ jeffrey, hij laat ze volgens mij al zien voor de toekomst volgens mij moet hij nog veel doen aan die downloads bijf. bugs eruit halen en verbeteren enzo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ja, neem het giraffenpack. Die was vroeger wel te downloaden. Maar nu niet meer... Hij moet gewoon al zijn downloads op zijn eigen site zetten. Dan is het veel overzichtelijker.