Snowleo
thomvonder
Datum: Vrijdag, 18 Dec 2009, 07:37 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
ik wou even met jullie delen dat Snowleo een geweldige desingner, zijn project heeft uitgbracht waaronder een deur speciaal voor dieren hier is de site je kan dan ook zien wat er in het pack zit http://snowleos-zoo-equipment.de/buildingset001.htm
Bericht ik wou even met jullie delen dat Snowleo een geweldige desingner, zijn project heeft uitgbracht waaronder een deur speciaal voor dieren hier is de site je kan dan ook zien wat er in het pack zit http://snowleos-zoo-equipment.de/buildingset001.htm Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 18 Dec 2009 om 07:37
Terdo
Datum: Vrijdag, 18 Dec 2009, 10:16 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
7
Curator
Ik had hier nog nooit van gehoord... maar WOW!! Dit is echt een verbetering voor zt2. Die deur voegt echt wat toe Ik heb m meteen gedownload!
Always look on the bright side of life!
Bericht Ik had hier nog nooit van gehoord... maar WOW!! Dit is echt een verbetering voor zt2. Die deur voegt echt wat toe Ik heb m meteen gedownload! Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 18 Dec 2009 om 10:16
robinnijhof
Datum: Vrijdag, 18 Dec 2009, 12:38 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Het is een heel mooi pack. Ik wou altijd al zulke dingen. Maar ik had niet gedacht dat ze ooit uit zouden komen.
Bericht Het is een heel mooi pack. Ik wou altijd al zulke dingen. Maar ik had niet gedacht dat ze ooit uit zouden komen. Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 18 Dec 2009 om 12:38
Wiene
Datum: Zaterdag, 19 Dec 2009, 10:34 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik heb een verblijf gemaakt met deze deuren, maar de dieren gebruiken ze niet... kan het zijn omdat het gedownloade dieren zijn? (de nandoe van Jannick om precies te zijn)
Bericht Ik heb een verblijf gemaakt met deze deuren, maar de dieren gebruiken ze niet... kan het zijn omdat het gedownloade dieren zijn? (de nandoe van Jannick om precies te zijn) Bericht getypt door - Wiene Toegevoegd op 19 Dec 2009 om 10:34
Gordeldiertje22
Datum: Woensdag, 23 Dec 2009, 16:43 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Stagiaire
Wow! Heel mooi gemaakt van die Snowleo( zo heette die toch?). Dit kan je echt goed gebruiken voor binnenhokken! Greetz gordeldiertje22
Kijk eens in mijn design topic.
Bericht veranderd door: Gordeldiertje22 - Donderdag, 24 Dec 2009, 09:42
Bericht Wow! Heel mooi gemaakt van die Snowleo( zo heette die toch?). Dit kan je echt goed gebruiken voor binnenhokken! Greetz gordeldiertje22
Bericht getypt door - Gordeldiertje22 Toegevoegd op 23 Dec 2009 om 16:43
Dubois
Datum: Vrijdag, 25 Dec 2009, 15:17 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Wow het is inderdaad een heel leuk pack , dit helpt me zeker bij het maken van enkele grotere binnenverblijven.
Bericht Wow het is inderdaad een heel leuk pack , dit helpt me zeker bij het maken van enkele grotere binnenverblijven. Bericht getypt door - Dubois Toegevoegd op 25 Dec 2009 om 15:17
rejesi
Datum: Dinsdag, 29 Dec 2009, 16:12 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ziet er super goed uit! Maar waar kun je ze downloaden, dat kon ik niet vinden
Bericht Ziet er super goed uit! Maar waar kun je ze downloaden, dat kon ik niet vinden Bericht getypt door - rejesi Toegevoegd op 29 Dec 2009 om 16:12
thomvonder
Datum: Dinsdag, 29 Dec 2009, 17:39 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
Snowleo heeft weer een nieuwe download uitgebracht. Dit keer is het geweldige giraffepack
Bericht Snowleo heeft weer een nieuwe download uitgebracht. Dit keer is het geweldige giraffepack Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 29 Dec 2009 om 17:39
Joshua
Datum: Dinsdag, 29 Dec 2009, 18:44 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Leuk wil het graag zien kan je een link geven thom, danke bitte.
Bericht Leuk wil het graag zien kan je een link geven thom, danke bitte. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 29 Dec 2009 om 18:44
thomvonder
Datum: Dinsdag, 29 Dec 2009, 18:59 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
op dit moment ligt zijn site down, maar als hij weer online is plaats ik de link
Bericht op dit moment ligt zijn site down, maar als hij weer online is plaats ik de link Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 29 Dec 2009 om 18:59