Snowleo
Lewa
Datum: Woensdag, 13 Jan 2010, 19:19 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
Designer
Stagiaire
En als je nu eens had gekeken op ZTABC, dan zag je daar de topics met SZE voor. Ga die topics door en je zal links zien. Klik erop en je kan die dan downloaden.
Moeilijk ? Nee.
Hier
Ook zal het Girraffe House Pakket upgedated worden, dus daarom kan je het nu nog niet downloaden.
BTW, Ik ben Iben, maar uit veiligheid moet ik me Lewa noemen, omdat anders hier hackers en shock-spammers zullen een bezoekje brengen. Lang verhaal... Call it the Caldera/Ch0de Saga...
Bericht En als je nu eens had gekeken op ZTABC, dan zag je daar de topics met SZE voor. Ga die topics door en je zal links zien. Klik erop en je kan die dan downloaden.
Moeilijk ? Nee.
Hier
Ook zal het Girraffe House Pakket upgedated worden, dus daarom kan je het nu nog niet downloaden.
BTW, Ik ben Iben, maar uit veiligheid moet ik me Lewa noemen, omdat anders hier hackers en shock-spammers zullen een bezoekje brengen. Lang verhaal... Call it the Caldera/Ch0de Saga...
Bericht getypt door - Lewa Toegevoegd op 13 Jan 2010 om 19:19
thomvonder
Datum: Woensdag, 13 Jan 2010, 19:40 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
ik wist al dat je Iben was dat zag ik omdat je IP belgs was en omdat je email hetzelfde is. maar wat zal er dan verandert worden, want ik heb nog geen bugs gevonden
Bericht ik wist al dat je Iben was dat zag ik omdat je IP belgs was en omdat je email hetzelfde is. maar wat zal er dan verandert worden, want ik heb nog geen bugs gevonden Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 13 Jan 2010 om 19:40
Lewa
Datum: Woensdag, 13 Jan 2010, 19:52 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Designer
Stagiaire
Niks veranderd ! XD Toegevoegd ! XD
Maar ik verklap teveel, de rest zal je zelf moeten zoeken !
Bericht Niks veranderd ! XD Toegevoegd ! XD
Maar ik verklap teveel, de rest zal je zelf moeten zoeken !
Bericht getypt door - Lewa Toegevoegd op 13 Jan 2010 om 19:52
itsgoose2u
Datum: Maandag, 25 Jan 2010, 22:24 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Your Downloads rock Snowleo! I love them
Bericht Your Downloads rock Snowleo! I love them
Bericht getypt door - itsgoose2u Toegevoegd op 25 Jan 2010 om 22:24
raymondhoek
Datum: Maandag, 25 Jan 2010, 22:34 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Quote (itsgoose2u )
Say why you thinks this please. Substructure your messages more... Raymond (Site-admin)
Bericht Quote (itsgoose2u )
Say why you thinks this please. Substructure your messages more... Raymond (Site-admin)
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 25 Jan 2010 om 22:34
chuckingsquid
Datum: Woensdag, 27 Jan 2010, 13:23 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Wow you are good!
Bericht Wow you are good! Bericht getypt door - chuckingsquid Toegevoegd op 27 Jan 2010 om 13:23
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 27 Jan 2010, 15:24 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (chuckingsquid )
Wow you are good!
Say why yoy think there are good. Explain you opinion!! greetings from Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Quote (chuckingsquid )
Wow you are good!
Say why yoy think there are good. Explain you opinion!! greetings from LaraatjeBericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 27 Jan 2010 om 15:24
ChrissievdP
Datum: Zaterdag, 30 Jan 2010, 13:06 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 1
Verzorger
Je kan op zijn huidige site maar 3 set's downloaden waarvan een set het maar half doet (maar daar is al een patch voor volgens mij...) Het lijkt me dat hij nog meer heeft gemaakt, maar dat is nergens te vinden (op zijn site) heeft iemand misschien een idee waar ik die wel zou kunnen vinden?
[b]World Zoo Showroom
Bericht Je kan op zijn huidige site maar 3 set's downloaden waarvan een set het maar half doet (maar daar is al een patch voor volgens mij...) Het lijkt me dat hij nog meer heeft gemaakt, maar dat is nergens te vinden (op zijn site) heeft iemand misschien een idee waar ik die wel zou kunnen vinden? Bericht getypt door - ChrissievdP Toegevoegd op 30 Jan 2010 om 13:06
thomvonder
Datum: Zaterdag, 30 Jan 2010, 15:10 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
dat kan je vinden in zijn topic op environ
Bericht dat kan je vinden in zijn topic op environ Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 30 Jan 2010 om 15:10
Gordeldiertje22
Datum: Zaterdag, 30 Jan 2010, 15:51 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Stagiaire
Hoi! Weet iemand waar ik de hack van Snowleo kan dowloaden waarmee je de ingang kan verwijderen en een nieuwe kan plaatsen? Op zijn site en ZTABC staat hij wel maar die doen het alle bij niet
Kijk eens in mijn design topic.
Bericht Hoi! Weet iemand waar ik de hack van Snowleo kan dowloaden waarmee je de ingang kan verwijderen en een nieuwe kan plaatsen? Op zijn site en ZTABC staat hij wel maar die doen het alle bij niet Bericht getypt door - Gordeldiertje22 Toegevoegd op 30 Jan 2010 om 15:51